مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک خبرداد:

رنگ آمیزی و پاکسازی حدود 7600 متر مربع دیوار در اراک

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک گفت: 7600 مترمربع از دیوارهای آلوده به شعارنویسی و تبلیغات غیرمجاز در کوی امین، الهیه، رضوی و شهرصنعتی اراک در نیمه دوم سالجاری رنگ‌آمیزی و پاکسازی شد.

کد مطلب: ۵۶۶۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، فاطمه عسگری افزود: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که باعث مخدوش شدن سیما و منظر شهری اراک شده؛ دیوارنویسی غیرمجاز است.

وی ادامه داد: دیوارنویسی و استفاده نابجا از در و دیوار منازل مسکونی، ادارات، مغازه‌ها و غیره برای درج آگهی‌ها، تبلیغات و استفاده از اسپری‌های رنگارنگ برای نوشتن جملات تبلیغاتی در شهر به طور چشمگیری افزایش یافته و چهره شهر را ناپسند کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری اراک برای پاک کردن شعارنویسی‌ها و تبلیغات بی‌مورد و جملات ناشایستی که سیمای شهرمان را ناهنجار می‌کند سالیانه هزینه بسیاری صرف می‌نماید، اظهار داشت: در این راستا سازمان زیباسازی با نظارت مستمر خود که به صورت روزانه از خیابان‌های سطح شهر به عمل می‌آید، نسبت به پاکسازی و امحای شعارنویسی‌ها، دیوارنویسی و پوسترهای تبلیغاتی موجود در سطح شهر اقدام می‌کند.

عسگری بیان کرد: هرگونه دیوارنویسی و تبلیغات در سطح شهر اراک باید با نظارت و اخذ مجوز از سازمان زیباسازی شهرداری اراک صورت گیرد تا سیمای شهر آراسته و تمیز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار