معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قم خبر داد

آغاز توزیع روزانه شیر بین 230 هزار دانش آموز در مدارس قم

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آموزش و پرورش قم از آغاز توزیع روزانه شیر بین 230 هزار دانش آموز از هفته جاری پس از چند ماه تاخیر خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۵۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، حمید رضا سوری با اشاره به اهمیت توزیع شیر بین دانش آموزان گفت: همان قدر که توجه به مساله رشد معنوی، علمی و اخلاقی دانش آموزان در مدرسه حایز اهمیت است، سلامت جسمانی آن ها نیز مهم است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان همه مقاطع از پایه پیش دبستانی تا پایه دوازدهم مشمول دریافت سهمیه شیر در مدارس شده اند، افزود: توزیع شیر با توجه به مصرف و استقبال دانش آموزان از سه تا پنج روز صورت می گیرد و این طرح تا زمانی که دمای هوا مناسب باشد، ادامه دارد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: توزیع شیر در مدارس از هفته جاری آغاز شده و در این راستا با 2 کارخانه تولید شیر قرارداد بسته شده است.

سوری گفت: در ماه اردیبهشت به علت گرمای هوا دانش آموزان میلی به مصرف شیر ندارند و پیش بینی می شود توزیع شیر تا اواخر فروردین یا اواسط اردیبهشت سال آینده ادامه داشته باشد.

وی علت تاخیر در توزیع شیر را تاخیر در ابلاغ دستورالعمل این طرح عنوان کرد و افزود: طرح توزیع شیر از نظر اعتباری مشکلی ندارد و اعتبار آن از سوی وزارتخانه آموزش و پرورش تامین شده است و پیش بینی می شود تا

سوری خاطرنشان کرد: سال گذشته در 50 نوبت شیر بین دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی استان قم توزیع شد.

حدود 20 هزار دانش آموز در روستاهای قم و 210 هزار تن نیز در نواحی چهار گانه شهر قم تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار