استاندار تهران درنشست ستاد پشتیبانی سوادآموزی شهرستان های استان تهران:

حوزه سوادآموزی شهرستان های استان تهران طرح های خوبی را اجرا کرده است

نشست سوادآموزی شهرستان های استان تهران با حضور استاندار تهران و مدیر کل آموزش و پرورش و کارکنان معاونت سوادآموزی شهرستان های استان تهران در استانداری تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۴۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، سید حسین هاشمی، استاندار تهران، در نشست دست اندرکاران سوادآموزی شهرستان های استان تهران با اشاره به این امر که سوادآموزی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) در شرایط بحرانی روزهای آغازین انقلاب بود، گفت: امروز ما در تولید علم، در بین کشورهای جهان ممتاز هستیم که این مهم، حاصل تلاش فرزندان این مرز و بوم است.

وی در ادامه افزود: خلاقیت و نبوغ درافراد مختلف جامعه نهفته است و این خلاقیت بعضاً در افراد بی سواد به ظهور نمی رسد که با آگاهی و علم و دانش قابل کشف و به روز رسانی خواهد بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، شجاعت و پایمردی ملت ایران را از مهم ترین ویژگی های مردم شریف ایران اسلامی برشمرد و ادامه داد: ایران اسلامی در دوران دولت تدبیر و امید، حرکتی رو به جلو دارد و دولت عزیز ما، با تمام تنگناها و سختی ها توانسته است شراط کشور را به حالت عادی برساند و کشور را از آسیب تحریم ها برهاند.

استاندار تهران طرح های اجرا شده در حوزۀ سوادآموزی در شهرستان های استان تهران را خوب ارزیابی کرد و گفت: ریشه کن کردن بی سوادی، تعامل و مشارکت میان دستگاه ها، نهادها و ارگان ها را می طلبد، زیرا توسعۀ فرهنگ سوادآموزی ، جامعه را رو به تعالی سوق می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار