رتبه اول در سرعت غیر مجاز برای رانندگی چهارمحال وبختیاری در کشور

براساس سیستم ثبت تخلفات جاده‌ای، استان چهارمحال و بختیاری در بخش سرعت رتبه اول را در کشور دارد که بی‌توجهی به محدودیت‌های سرعت عواقب ناگوارخواهد داشت.

کد مطلب: ۵۶۲۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهار محال وبختیاری ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر از ثبت 62 میلیون و 191 هزار تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی این استان از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد.
منوچهر سلمان زاده اظهار کرد: 50 دستگاه تردد شمار، اطلاعات تردد وسایل نقلیه عبوری را در 25 محور ارتباطی استان در مسیر های رفت و برگشت به صورت برخط به مرکز مدیریت راههای استان ارسال می کند.
وی در ادامه گفت : سال گذشته در همین مدت بیش از 56 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی استان توسط دستگاه های تردد شمار ثبت شد که تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی استان در سال جاری نسبت به سال قبل 10 درصد رشد دارد.
این مسؤول با اشاره به اهمیت برطرف کردن این نقاط حادثه‌خیز در کاهش تصادفات یادآور شد: هفت نقطه از مجموع نقاط حادثه‌خیز در اولویت، در طرح قرار گرفته و رفع مشکلات آن در حال اجراست و برای رفع 20 نقطه دیگر به حدود 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که اعتبارات بیشتری در این زمینه را می‌طلبد.
وی با اشاره به اینکه در مسیر شهرکرد به اصفهان اتوبوس‌های نسل جدید وجود ندارد، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل عمومی نیاز به توجیه اقتصادی دارد و وجود اتوبوس‌های لوکس در محور شهرکرد اصفهان نیاز به سرمایه گذار در این حوزه دارد.
به گفته وی، مرکز مدیریت راه های استان با هدف کنترل و مدیریت ترافیک و حمل و نقل جاده ای، برون شهری، جمع آوری و تجزیه تحلیل داده های سیستم حمل و نقل هوشمند (ITS)، با استفاده از فناوری جدید در بخش پردازش اطلاعات، ارتباطات و کنترل ترافیک امکان تصمیم گیری های مدیریتی و ساز و کارهای حمل و نقلی در زمان عادی و بحران را فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار