مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

افزایش مدارس غیردولتی در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: توسعه مدارس غیردولتی جزو اولویتهای وزارت آموزش و پرورش است و این امر در سطح استان اردبیل با جدیت دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۵۶۲۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری در جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان گرمی اظهار داشت: با ایجاد تعامل بین شوراهای آموزش و پرورش و آموزش و پرورش مناطق و نواحی می‌توان گامی بزرگ در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی برداشت .

وی با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در شهرستان گرمی افزود: با مشارکت اعضای شوراهای دانش‌آموزی و دیگر نهادها ظرفیتی را می‌توان ایجاد کرد تا پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در مناطق و نواحی سریعا به بهره‌ برداری رسیده و برای استفاده دانش‌آموزان مهیا شود .

ناصری با اشاره به اخذ اعتبارات ویژه از سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای ایجاد مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان و احداث آموزشگاه 12 کلاسه در مرکز شهرستان گرمی بیان کرد: انتظار می‌رود با پیگیری فرماندار و نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی بودجه‌های مورد نیاز برای اتمام تعدادی از پروژه های عمرانی نیمه تمام و راکد منطقه که بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته تخصیص داده شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از جذب 98 درصد نوآموزان گرمی در مراکز پیش دبستانی شهرستان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در سالهای اخیر انجام شده جایگاه علمی منطقه به بالای میانگین استانی ارتقا یافته است که باید مسئولان شهرستانی تلاش کنند تا چنین اقدامات و فعالیتهای توسعه یابد .

وی تصریح کرد : توسعه مدارس غیردولتی جزو اولویتهای وزارت آموزش و پرورش است و این امر در سطح استان اردبیل با جدیت دنبال می‌شود چرا که ما از اینکه خانواده‌ها هزینه‌های تحصیل فرزندان خود را در سبد اقتصادی خانوار قرار دهند استقبال می‌کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه مشارکتهای عمومی ظرفیتی است بالقوه که باید به بالفعل تبدیل شود، افزود : حضور مردم، نهادها و ارگانهای دولتی و غیردولتی در مدارس زمینه‌ای را برای حل مشکلات آموزش و پرورش به وجود می‌آورد که نباید از آن غافل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار