از داوطلبین برگزیده ی هلال احمر تجلیل شد

همایش تجلیل از نجاتگران، جوانان و داوطلبان فعال شعبه هلال احمر شهرستان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در سازمان هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۱۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا کرمانشاه، در جشن میلاد پیامبر اعظم (ص)، امام صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت، از 21 تن از نجاتگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه تجلیل شد.

محمد رضا امیریان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اشتیاق بالای اعضا به فعالیت داوطلبانه در این جمعیت گفت: این جمعیت بزرگترین سازمان مردم نهادی است که اعضای آن بصورت کاملا اختیاری در آن فعالیت دارند.

امیریان در این همایش که فرماندار و چند تن از مسئولین استانی حضور داشتند، از آمادگی برای ایجاد خانه ی هلال احمر در تمامی روستا ها خبر داد.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز در ادامه ی این همایش اظهار داشت: برنامه های آموزشی در تشکیلات هلال احمر می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشیم.

رنجبر ضمن تشکر از فعالیت های بشر دوستانه ی هلال احمر در مواضع مختلف و بویژه در ستاد های اربعین حسینی در استان گفت: با توجه به سرمای این فصل شاهد این هستیم که فعالیت های خیر خواهانه ی هلال احمر پر رنگ تر شده و اعضای این جمعیت همواره با این سازمان مشارکت پیوسته دارند.

همچنین در این مراسم از سپیده عبدالملکی به عنوان نماینده عضو دانش آموزی این جمعیت که از نفرات برتر المپیاد ریاضی در جهان است، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار:/زهرا اکبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار