خدمات پزشکان درمانگاه فرهنگیان برای دارندگان بیمه های تكميلي رايگان شد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از رایگان شدن ویزیت پزشکان عمومی و متخصص طرف قرارداد بیمه تکمیلی در درمانگاههای فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۱۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، گودذر كريمي افزود: توسعه پوشش خدمات درمانی و بهداشتی در درمانگاههای فرهنگیان یک سیاست راهبردی در آموزش و پرورش است .

وي اظهار داشت: درمانگاه فرهنگیان باید مرجعی مطمئن برای پیگیری و درمان فرهنگیان باشد و اصل اعتماد به این درمانگاه مهمترین مولفه ای است که می تواند در تحقق این هدف راهگشا باشد .

وی خاطر نشان کرد : مهمترین اولویت ما سلامت و تندرستی همکاران فرهنگی است و برای حصول این هدف از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا سلامت فرهنگیان در تمام ابعاد تضمین شود .

کریمی فر تصریح کرد : در بخش درمان هم باید تمام توجه درمانگاههای فرهنگیان معطوف بر توسعه خدمات تخصصی باشد و شرایط به گونه ای برنامه ریزی شود تا همکاران در مراجعه به این مراکز دغدغه ای به جز درمان نداشته باشند.

مسلم ایرانشاهی مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان خرم آباد هم به حضور پزشکان متخصص در تمام ایام هفته اشاره کرد و گفت : با پیگیری های صورت گرفته با بیمه آتیه سازان حافظ ویزیت پزشکان عمومی و تخصصی در درمانگاه فرهنگیان رایگان شد .

وی به فعال بودن 20واحد خدمات درمانی و بهداشتی هم اشاره کرد : اکثر خدمات رائه شده در این درمانگاه برای فرهنگیانی که بیمه تکمیلی دارند رایگان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار