با ۳۱ درصد افزایش قیمت؛

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری رجاء آغاز شد

خبرگزاری پانا: قیمت بلیت قطارهای مسافری رجاء که 31 درصد افزایش یافته است، پیش‌فروش آن حد فاصل دوم تا 23 اسفند ماه از 9 صبح امروز - دوشنبه 30 بهمن ماه - در کلیه دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۵۵۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، هموطنان می‌توانند با مراجعه به یکی از مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.


شماره پیامک 3000139 و 3000300 نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار است.


با توجه به اینکه قیمت بلیت قطارهای مسافری شرکت رجاء در دور قبلی افزایش قیمت‌ها، لحاظ نشده بود در راستای جبران بخشی از هزینه‌های این شرکت، قیمت بلیت در دور جدید پیش‌فروش فقط برای شرکت رجاء در برخی مسیرها با میانگین 31 درصدافزایش به فروش می‌رسد.


شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل ریلی به دلیل رشد هزینه‌های جاری ناگزیر به اعمال برخی نرخ‌های جدید در حوزه ارائه خدمات هستند و قطعا افزایش نرخ بلیت شرکت رجاء با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده خواهد بود.


بر اساس این گزارش، نرخ درخواستی از سوی شرکت قطارهای مسافری رجاء بیش از 42 درصد بوده است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جلسات برگزار شده در مجموعه راه‌آهن به منظور حفظ رفاه حال مسافران حوزه ریلی با افزایش متوسط 31 درصدی قیمت بلیت آن هم برای برخی مسیرها موافقت شده است.


این در حالی است که نرخ جدید مذکور به رغم افزایش لحاظ شده باز هم از قیمت تمام شده بلیت، صندلی ایجادی و قیمت فروش بلیت سایر شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری کمتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار