دیدار مدیرکل سازمان نوسازی مدارس قزوین با رئیس سازمان دانش آموزی قزوین

مهندس جوانبخت مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان قزوین صبح روز پنجشنبه 27 آبان 95 باحجت الاسلام امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۵۵۲۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، مهندس جوانبخت مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان قزوین صبح روز پنجشنبه 27 آبان 95 باحجت الاسلام امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهندس جوانبخت ضمن تبریک به مناسبت مسئولیت جدید حجت الاسلام امامقلی به عنوان ریاست سازمان دانش آموزی قزوین، برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

حجت الاسلام امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: امروز در دیدار با اداره کل نوسازی مدارس با معاون مالی این سازمان گفتگو هایی صورت گرفت که بیشتر هدف از این دیدار به مناسبت مسئولیت جدید بنده در سازمان دانش آموزی بود.

حجت الاسلام امامقلی ادامه داد: اما ماهم درخواست هایی از ایشان در رابطه با نیاز به بازسازی ساختمان سازمان دانش آموزی برای امنیت کارمندان و ارباب رجوع ها داشتیم و اینکه آیا خسارات وارده در این ساختمان ممکن است خطرناک باشد یا خیر.

رئیس سازمان دانش آموزی بیان کرد: مدیرکل و معاون مالی سازمان نوسازی مدارس استان قزوین گفتند که ترک هایی که در این ساختمان است سطحی است اما خب به هر حال تعمیر سطحی لازم است که در این رابطه به ما قول مساعدت دادند و ان شاالله ما انتظار داریم که طی هفته های آینده این کار انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار