امین حیایی:

˝قحطی نور˝ با پول قلاده های طلا آماده اجرا نشد/حاضرم تمام زندگی ام را برای این اجرا بگذارم

خبرگزاری پانا: امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون کشور که از هفته آینده اجرای نمایش قحطی نور را در تالار وحدت آغاز می کند درباره اجرای این نمایش گفت: هیچ توقع برگشت مالی در نمایش ˝قحطی نور˝ ندارم و حاضرم تمام زندگی ام را برای این اجرا کنار بگذارم.

کد مطلب: ۵۵۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، امین حیایی با اشاره به این مطلب که تمام مخارج کنسرت نمایش "قحطی نور" را با هزینه شخصی اش داده است، گفت: 9 ماه با بودجه شخصی خودم این کار را به اینجا رساندم چون ما می‌خواهیم پیام صلح را به جهانیان برسانیم و امیدوارم با حمایت‌هایی که قول داده‌اند از ما انجام دهند، بتوانیم نمایش را در کشورهای مختلف به صحنه ببریم و پیام صلح را به همه جهان برسانیم.

وی با اشاره به این مطلب که این نمایش را با پول دستمزد قلاده های طلا نساخته است، اظهار کرد: با پول "قلاده‌های طلا" نمایشم را آماده نکرده‌ام، دستمزد من در آن فیلم صد میلیون تومان بود که آن را خرج زندگی‌ام کردم. من فقط بازیگر آن فیلم بودم، آن فیلم نویسنده و کارگردان داشت اگر اعتراضی هست متوجه آنهاست.

حیایی تأکید کرد: هیچ توقع برگشت مالی ندارم، حاضرم همه زندگی‌ام را برای اجرای این اثر بگذارم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که نمایشش را با هزینه شخصی آماده اجرا می‌کند، ادامه داد: خیلی از بچه‌های گروه دستمزد نگرفته‌اند، ما اسپانسر نداریم و من پس‌انداز زندگی‌ام را وسط گذاشته‌ام تا به مردم کمک کنیم تا اگر دنیا را سیاه می‌بینند نور امید و نور الهی در دلشان بیفتد.

این کارگردان در ادامه درباره کمک وزارت ارشاد برای اجرای این نمایش افزود: تنها حمایتی که وزارت ارشاد انجام داده است، این بود که سالن را در اختیارمان گذاشتند که البته باید اجاره‌اش را بدهیم و در وهله بعد مجوزمان را صادر کردند. من روی هوا جلو آمدم و فقط دلم به خدا گرم بود که می‌دانستم کار خودش است و روی زمین نمی‌ماند، البته دست چک‌ام دیگر تمام شده است و شاید به زودی مرا در زندان ببینید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار