برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

جشن عاطفه‌ها برگزار شد

برای کمک به دانش‌آموزان نیازمندمراسم نمادین جشن عاطفه‌ها در دبستان شاهد لاله ی ناحیه ی دو آموزش وپرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۳۹۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی اداره ی کل آموزش و پرورش مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها در مرحله دوم شنبه دهم مهر ماه در دبستان شاهد لاله برگزار شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید اظهار کرد: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها از اول شهریور ماه تا بیست و پنجم برگزار و در این بازه زمانی 850 پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان دایر شد.

رضا حسنلو با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی و با همکاری صدا و سیما، بسیج مستضعفین، اداره‌کل آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و انجمن اولیا و مربیان استان زنجان برگزار شد، اضافه کرد: میزان مشارکت‌های مردمی در این مرحله 7 میلیارد و 729 میلیون ریال شامل 6 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک غیر نقدی، یک میلیارد و 600 میلیون ریال تقدی و 897 میلیون ریال توسط حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه امروز برگزاری جشن عاطفه‌ها در 600 مدرسه در حال انجام است، تصریح کرد: در همین راستا 28 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بین نیازمندان توزیع شد، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در مرحله دوم نیز در اسرع وقت بین دانش‌آموزان نیازمند از طریق اولیای مدارس توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار