وزیر صنعت، معدن و تجارت:

نمایشگاه سنگ نیم ور به یک نمایشگاه بین المللی تبدیل می شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایشگاه سنگ نیم ور به دلیل ظرفیت قابل توجه آن به یکی از نمایشگاه های مهم و بین المللی سنگ در ایران تبدیل خواهد شد.

کد مطلب: ۵۳۶۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمدرضا نعمت زاده در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه صنعت سنگ نیم ور در جمع خبرنگاران افزود: 8 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط طی 4 ماه گذشته موفق به دریافت 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات با کمک بانک ها شده اند که امیدواریم با کمک سایر بانک ها این مبلغ تا سقف 16 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: امیدواریم بانک های کشور به منظور پرداخت تسهیلات به واحدهای مختلف همکاری بیشتری به عمل آورند تا روند دریافت تسهیلات تسریع شود که این امر منجر به ایجاد رونق و اشتغال در کشور می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت نمایشگاه سنگ نیم ور اظهار داشت: نمایشگاه نیم ور به دلیل ظرفیت مناسب آن قابلیت تبدیل به یکی از مراکز مهم و بین المللی نمایشگاه سنگ در کشور را داراست و در صورت تحقق این امر امکان حضور گسترده تر مشتریان و شرکت های پیمانکاری داخلی و خارجی و بهره مندی آنها از کالاهای تولید شده در نمایشگاه وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار