آیت‌الله علوی‌گرگانی:

پیاده سازی فرهنگ غدیر تقویت روحیه انقلابی مردم را به دنبال دارد

یکی از مراجع عظام تقلید در قم عنوان کرد: پیاده‌سازی فرهنگ غدیر تقویت روحیه انقلابی مردم را به دنبال دارد.

کد مطلب: ۵۳۵۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی در دیدار با اعضای ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر که در دفتر این مرجع تقلید در قم انجام شد، با بیان اینکه مجسم‌سازی رخدادهای دینی برای مردم اثرات مطلوبی را به دنبال دارد، اظهار کرد: این اقدامات سبب نهادینه‌سازی فرهنگ غدیریه در جامعه اسلامی می‌شود.

وی با تقدیر از همت سپاه و بسیج در راستای بازسازی واقعه غدیر گفت: نعمت‌ها و دستاوردهای کنونی ایران از برکت انقلاب اسلامی است به همین علت نباید با کفران نعمت خود را از این نعمت‌ها محروم کنیم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه بازسازی واقعه غدیر دعوت عملی از مردم به سمت آموزه‌های دینی است، عنوان کرد: با گسترش فعالیت‌های تبلیغی وهابیت و ایجاد گروه‌های تکفیری امسال این اقدام فرهنگی نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه هزاران رسانه علیه فرهنگ شیعه درحال فعالیت هستند، مطرح کرد: تضعیف فرهنگ اهل بیت(ع) در این رسانه‌ها در دستور کار قرار دارد به همین علت جبهه انقلاب باید فعالیت گسترده‌تری برای مقابله با تهاجم دشمن در این حوزه داشته باشد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی از فرمایش رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم انقلابی ماندن اقشار مختلف جامعه اسلامی یاد کرد و ادامه داد: پیاده‌سازی فرهنگ غدیر باید در اولویت قرار داده شود چرا که این فرهنگ تقویت روحیه انقلابی مردم را نیز به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار