معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش:

هجمه اخیر به صندوق فرهنگیان، سنگ‌اندازی در مسیر بهبود معیشت معلمان است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تلاش های صورت گرفته در مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاه فرهنگیان در سه سال اخیر گفت: حرکت در مسیر بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان نیاز به پشتکار دارد زیرا همیشه سنگ اندازی می‌شود که نمونه آن هجمه به صندوق ذخیره فرهنگیان است.

کد مطلب: ۵۳۴۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، سید محمد بطحایی امروز با حضور در جمع معاونان مالی آموزش و پرورش و نمایندگان استانی موسسه در سالن همایش‌های صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: رفاه فرهنگیان یکی از اولویتهای وزارتخانه است و وزیر آموزش و پرورش نیز بر این مهم تاکید دارند.

وی افزود: بر اساس تصمیم گیری وزارتخانه، مقرر شده که کلیه فعالیتها و تلاشها در راستای ارائه خدمات رفاهی به معلمان و کارکنان آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برای دستیابی به این مهم و تحقق ارائه خدمات مناسب به فرهنگیان یک شرکت به نام سرمایه گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان شکل گرفت و در طول یکسال اخیر اقدامات زیربنایی و مناسبی انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار