مدیرکل قم در نشست آغاز اردوهای راهیان نور:

دانش آموزان پیش از اعزام به اردو در مسجد جمکران بیتوته می‌ کنند

مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: سعادت داریم پیش از اعزام به اردوی راهیان نور در مسجد جمکران در خدمت دانش آموزان باشیم.

کد مطلب: ۵۳۳۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حمیدرضا شیخ الاسلام در نشست آغاز نمادین اردوهای راهیان نور سال تحصیلی جدید اظهار داشت: این افتخار امسال نصیب ما قمی ها شده که در آغاز نمادین اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی 95-96 در خدمت دانش آموزان استان های همجوار باشیم.

وی درخصوص جزئیات این برنامه گفت: یک شب سعادت داریم در مسجد جمکران در خدمت دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس باشیم و صبح روز 10 مهرماه مراسم افتتاحیه را در حرم مطهر حضرت معصومه (س) آغاز می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش آموزی این استان در سال گذشته گفت: ما در سال گذشته نسبت به سال 94 صد درصد افزایش اعزام داشتیم که 6 هزار و 133 دانش آموز را به اردو اعزام کردیم.

وی افزود: برای سال تحصیلی 95-96 هم با تدابیری که قبل از پایان سال تحصیلی با مدیران عزیزآموزش وپرورش داشتیم، سعی مان بر این است که بتوانیم حضور گسترده تری داشته باشیم.

شیخ الاسلام تقاضا کرد با توجه به تغییر نظام آموزشی به نظام 6-3-3 که باعث کاهش دانش آموزان دوره متوسطه دوم شده و همچنین جمعیت پایین دانش آموزی در استان قم این موضوع در ارزشیابی ها مورد توجه قرار بگیرد.

نشست تصمیم گیری درخصوص آغاز نمادین اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی 95-96 با حضور سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و جانشین فرماندهی قرارگاه امام حسن عسگری، پاسدار علی صابر ماهانی زئیس سازمان بسیج دانش آموزی، مهدی علی اکبرزاده مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش، احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم و فرمانده قرارگاه راهیان نور دانش آموزی قم، شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، کمره ئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از مدیران آموزش و پرورش و مسئولان سازمان بسیج مستضعفین عصر روز سه شنبه 16 شهریور 1395 در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.


در این نشست درخصوص جزئیات آغاز نمادین اردوی راهیان نور در روز 10 مهرماه 95 از جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) در شهرستان قم تصمیم گیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار