برگزاری کنفرانس آموزش ریاضی ایران در شیراز با حضور خارجی ها

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: چهاردهمین كنفرانس آموزش ریاضی ایران 16 الی 18 شهریور ماه به میزبانی این اداره كل در استان شیراز برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۳۳۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، ناصر قجری در جلسه کمیته برگزاری چهاردهمین كنفرانس آموزش ریاضی ایران گفت: شركت كنندگان دراین كنفرانس نزدیک به 700 نفرازمعلمین ریاضی از همه مقاطع تحصیلی كشور، دانشجویان كارشناسی ارشد و دكترای ریاضی دانشگاه های كشور، اساتید برجسته ریاضی از دانشگاه های معتبر کشور وسه استاد نیز از کشورهای ایتالیا ، دانمارک و لبنان هستند،

وی افزود: 20 درصد از شرکت کنندگان از استان فارس هستند و استانهای تهران،خراسان رضوی ،اصفهان،خوزستان وکرمان نیز بیشترین شرکت کنندگان را در این همایش به خود اختصاص داده اند و 60 درصد از شرکت کنندگان نیز بانوان هستند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس هدف از برگزاری این همایش را توسعه حرفه ای معلمان ریاضی در تمامی مقاطع تحصیلی، آشنایی معلمان ریاضی با جدیدترین شیوه های یادگیری، یاددهی و ارزشیابی درس ریاضی، آشنایی با روشهای جدید آموزش به كمك فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست.
وی افزود: در طول برگزاری كنفرانس 80 مقاله برگزیده ومنتخب توسط صاحبان این آثاربه صورت سخنرانی ارائه خواهد شد، همچنین حدود 200 مقاله منتخب نیز به صورت پوستر طراحی شده و توسط صاحبان این آثار به نمایش در خواهد آمد.
قجری با اشاره به اینكه مقدمات برگزاری این كنفرانس از شهریورماه سال 94 توسط مسئولین آموزش و پرورش استان پیگیری شده است گفت: پس از فراخوان این كنفرانس 535 مقاله توسط معلمان و فعالین حوزه ریاضی كشور به دبیرخانه كنفرانس در شیراز ارسال شده است كه 80 نفر از اساتید و كارشناسان مجرب این رشته به عنوان داور این مقالات را بررسی و داوری نموده اند.
وی تقدیراز معلمان و پیشكسوتان این رشته در آیین افتتاحیه، تقدیراز صاحبان آثار برگزیده در آیین اختتامیه، سخنرانی سه تن از اساتید ریاضی دانشگاه های خارج از كشور و 5 تن از اساتید و فعالین حوزه آموزش ریاضی در داخل كشور را از جمله برنامه های پیش بینی شده در طول برگزاری این كنفرانس عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار