رئیس کمیسیون عمران مجلس:

پروژه‌های ریلی کشور تحرک جدی می‌گیرد

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ما در اصلاحیه بودجه سال 95 به دولت اجازه دادیم تا 40 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه منتشر کند تا از این طریق پروژه‌هایی همچون راه‌آهن اردبیل تکمیل و راه‌اندازی شود.

کد مطلب: ۵۳۲۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، محمدرضا رضایی‌کوچی اظهار کرد: ما سفرهای دوره‌ای‌مان را در سرکشی از پروژه‌های عمرانی استان‌ها آغاز کردیم و اولین سفرمان به خراسان رضوی بود و در دومین مقصد به اردبیل آمدیم تا در مدت سه روز از نزدیک با پروژه‌های عمرانی و اجرایی این استان آشنا شویم.

وی افزود: در این سفر از پروژه راه‌آهن اردبیل، انتقال آب شرب از سد یامچی، راه‌های شریانی و روستایی، بازدید کرده و با نشستی که با شهرداران، دهیاران و برخی از مسؤولان استانی خواهیم داشت سعی‌مان بر این خواهد بود تا به صورت خصوصی و فراگیر تصمیمات اساسی را در توسعه و توانمندسازی پروژه‌های عمرانی بگیریم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ما در اصلاحیه بودجه سال 95 به دولت اجازه دادیم تا 40 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه را منتشر کند تا از این طریق پروژه‌هایی همچون راه‌آهن اردبیل تکمیل و راه‌اندازی شود.

رضایی‌کوچی ادامه داد: قطعا این بازدیدها بر رویکرد کمیسیون عمران مجلس در برنامه ششم توسعه و همچنین تصویب برنامه بودجه سال 96 راهگشا خواهد بود که همراهی برخی از معاونان وزارت راه و شهرسازی و نیرو در این زمینه می‌تواند در تامین منابع و اعتبار مورد نیاز به استان کمک‌کار باشد.

وی به پروژه نیمه تمام راه‌آهن اردبیل و ضرورت تکمیل این پروژه با اولویت اول اشاره کرد و یادآور شد: باید از ظرفیت صدور اسناد خزانه اسلامی در تکمیل پروژه‌های راه‌آهن استفاده کنیم که به یقین ما در ماموریت‌هایی که به جد دنبال می‌کنیم به دنبال تحقق این اهداف و برنامه‌ها هستیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه ظرفیت‌های خوبی در استفاده دولت از توان بخش خصوصی و مردمی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی همچون راه‌آهن اردبیل پیش‌بینی شده که انتظار می‌رود از این ظرفیت استفاده شود.

رضایی‌کوچی عنوان کرد: در اصلاحیه لایحه بودجه 95 به دولت مجوز داده شده است تا 40 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه منتشر کند که این منابع اعتباری قطعا زمینه برای تکمیل پروژه‌هایی همچون راه‌آهن اردبیل فراهم می‌آید و ظرفیت‌های محدود اعتباری از بین خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار