شهردار منطقه بیست تهران خبر داد:

ارائه خدمات پزشکان به نیازمندان جنوب تهران

مراسم تجلیل از پزشکان با حضور شهردار منطقه بیست درمجموعه فرهنگی ورزشی ولیعصر(عج) برگزار شد.

کد مطلب: ۵۳۰۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران ، سید احمد صفوی ،درحاشیه مراسم تجلیل از پزشکان،گفت:در راستای رویکرد اجتماعی محور مدیریت شهری و استفاده حداکثری از ظرفیت های بومی، بیست و پنج کانون پزشکان در منطقه 20 فعال هستند و زمینه همکاری با بیش از پنجاه پزشک در این منطقه جنوبی فراهم آمده است.
وی درادامه افزود: ویزیت رایگان اقشار نیازمند درمحله های محروم و به ویژه روستاهای حاشیه ای شهرری از جمله اقدامات مستمری است که در طول سال از سوی پزشکان خیر انجام می شود تا افراد کم برخوردار نیز از خدمات سلامت محور بهره مند شوند.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 نیز در این مراسم گفت: طبق روال هر سال، به مناسبت روز پزشک ده ها برنامه اجتماعی و فرهنگی از سوی مدیریت شهری به انجام رسیده است.
برومند نامداری به حضور در مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد و افزود: یادواره اولین شهید پزشک، اهداء شاخه گل به پزشکان، قدردانی از دبیران کانون پزشکان محلات بیست گانه و ارائه خدمات رایگان درمانی در سراهای محله از دیگر فعالیت های انجام شده به مناسبت گرامیداشت مقام پزشک است.
وی در ادامه به برنامه های مستمر کانون پزشکان نیز اشاره کرد و گفت: در طول سال نیز پزشکان متخصص در سرای محلات، نقاط محروم و مرکز ری شناسی ویژه زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مستقر هستند و نسبت به ارائه خدمات رایگان اقدام می کنند.
شایان ذکر است،مراسم تجلیل ازپزشکان باحضورشهردار منطقه بیست،مدیران ارشد شهری شهرداری منطقه 20، روسای مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانهای شهرری، پزشکان و سلامت یاران در مجموعه فرهنگی ورزشی ولیعصر(عج) برگزار شد.

/خبرنگار : نوریه احمدی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار