نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت:

کمبود پزشک در اورژانس بیمارستان های بناب

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود پزشک در اورژانس بیمارستان های بناب گفت: اهالی شهرستان در تماس های مکرر خود از نبود پزشک در اورژانس گلایه می کنند.

کد مطلب: ۵۲۸۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی،نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود پزشک در اورژانس بیمارستان های بناب گفت: اهالی شهرستان در تماس های مکرر خود از نبود پزشک در اورژانس گلایه می کنند و این گلایه مردم به حق است .

ضیاءالله اعزازی با بیان اینکه وظیفه یکایک ماست که به مطالبات مردم پاسخگو باشیم؛ افزود: اورژانس های ما نباید بدون پزشک باشند .

وی تأکید کرد: اگر این مشکل را در سطح استان داریم بایستی از طریق مسئولان وزارت بهداشت و درمان آن را برطرف کنیم .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی کمبودها در بخش های ویژه استان اظهار کرد: با تکمیل و راه اندازی بخش آی سی یو بیمارستان بناب قطعاً از بار مراجعان به مرکز استان کاهش خواهد یافت و در شهرستان بناب این ظرفیت و پتانسیل وجود دارد که با فعال کردن برخی بخش ها از مراجعان به مراکز بهداشتی و درمانی استان کاسته شود .

اعزازی سپس از اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های فاضلاب این شهرستان خبر داد و افزود: با تخصیص این رقم اعتبار امیدواریم پرونده اجرای طرح فاضلاب بناب بسته شود و جا دارد از وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور نهایت تشکر و قدردانی بعمل آید .

وی همچنین گفت: با اختصاص اعتبار از محل اعتبارات احیای دریاچه ارومیه قرار است اجرای طرح فاضلاب روستایی در چندین روستای شهرستان بناب نیز آغاز شود .

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود خواستار تکمیل طرح های دردست اجرای بهداشتی و درمانی بناب شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار