برگزاری همایش بزرگ دختران آسمانی در قزوین

همایش بزرگ دختران آسمانی با حضور دانش آموزان حافظ قرآن کریم در شبستان امیر المومنین(ع) مسجد النبی(ص) شهر قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۵۲۳۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، همایش بزرگ دختران آسمانی با حضور دانش آموزان حافظ قرآن کریم در شبستان امیر المومنین(ع) مسجد النبی(ص) شهر قزوین برگزار شد.

این همایش به همت مهد قرآن کریم و سازمان دانش آموزی استان قزوین و با حضور حافظان دانش آموز دختر، در ساعت 10 صبح برگزار گردید.

در این همایش که حدود 1000 نفر از حافظین قرآن کریم از شهرها و روستاهای اطراف شهر قزوین و مناطق مختلف استان از جمله اقبالیه، ارداق، الولک، محمودآباد و ... حضور داشتند برنامه هایی از قبیل سرود، همخوانی قرآن کریم ، مولودی خوانی میلاد حضرت معصومه (ع) ، تقدیر از حافظان دانش آموز و اهدا تقدیر نامه و گواهینامه حافظین قرآن کریم اجرا گردید.

شرکت کنندگان در این مراسم دختران شرکت کننده در کلاسهای حفظ قرآن کریم در مهدهای قرآن و تعدادی از اعضا قرآنی دانش آموز بودند که در پایان مراسم به تمامی شرکت کنندگان در گرامیداشت میلاد کریمه اهل بیت(ع) هدایایی تقدیم شد.

در پایان مراسم مدیر سازمان دانش آموزی استان قزوین با حضور در بین حافظین قرآن کریم و مسئولین کانونهای قرآنی از زحمات ایشان در ترویج فرهنگ قرآنی تقدیر نموده و در جهت تقدیر از زحمات ایشان اردوی زیارتی حرم حضرت معصومه(ع) را هدیه سازمان دانش آموزی در این مسیر قرآنی عنوان نمود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار