معاون پرورشی و فرهنگی آذربایجان شرقی خبر داد:

کسب 22 رتبه کشوری دانش آموزان آذربایجان شرقی درمسابقات قرآن، نمازوعترت

معاون فرهنگی و پرورشی آذربایجان شرقی گفت:22 دانش آموز دختر و پسر استان در رشته های مختلف قرآنی توانستند در مرحله کشوری مسابقات قرآن ، نماز و عترت، رتبه های برتر کشوری کسب کنند.

کد مطلب: ۵۲۳۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

طاهر علمی در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: مسابقات قرآن ، نماز و عترت در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه/ ناحیه ای و استانی در 11 رشته قرآن ، عترت و نماز در طول سال تحصیلی 95-94 در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

معاون فرهنگی و پرورشی استان افزود: بعد مسابقات در مرحله استانی 74 دانش آموز برگزیده دختر و پسر در رشته های آوایی وپژوهشی قران، نماز و عترت به مشهد مقدس و شهرهمدان برای مسابقات کشوری اعزام شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد دانش آموز اعزامی 22 رتبه برتر کشوری ، شامل پنج مقام اول، هشت مقام دوم، چهار مقام سوم، 4 مقام چهارم و یک مقام پنجم کسب شد.

علمی اظهار داشت:این مسابقات با هدف ایجاد انس با قرآن، نماز و اهل بیت (ع) و تربیت قرآنی ، تقویت گرایش به قرآن و عترت در بین دانش آموزان ، توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس و ادارات آموزش و پرورش و کیفیت بخشی برنامه ها برگزار شد.

مسئول تربیتی استان کسب این موفقیت دانش آموزان قرآنی را برای استان درخشان وبی نظیر عنوان کرد و گفت: امیدوار هستیم که فضای معنوی و قدسی ایجاد شده همچنان پایدار وموجب انگیزه ای برای کسب مراتب حیات طیبه در پرتو قرآن و عترت باشد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار