دانش آموزان عشایر سفیران خرد و آموزش در ایل خود هستند

مدیر کل اداره اموزش و پرورش عشایر سراسر کشور در اختتامیه 17 دوره اردو عشایر سراسر کشور گفت: دانش اموزان عشایر سفیران خرد و آموزش در ایل خود هستند.

کد مطلب: ۵۲۳۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا علی نقی یزدان پناه در اختتامیه 17 دوره اردو عشایر سراسر کشور که عصر دیروز در محل اردوگاه ثامن الحجج برگزار شده بود گفت: دانش اموزان عشایر سفیران خرد و اموزش در ایل خود هستند.
یزدان پناه هم چنین افزود: ما در این 3 روز سعی کردم دل های شما را به معنویت گره بزنیم با زیارت امام حرم مطهر رضوی، محفل انس با قران و تمرین وحدت کنیم با سرود های همگانی و زنگ همدلی و هم نوایی را در قالب شب فرهنگ ایرانی نشان بدهیم و بگنجانیم، توانایی شما را با جشنواره غذا به نمایش بگذاریم، تحمل و صبر شما را افزایش دهیم با ماندن در چادر های عشایری که دانش اموزان امروز دیگر در ان نیستند.
وی ضمن آرزوی موفقیت و بزرگی برای دانش اموزان عشایر گفت: امیدوارم که شما قدر همه کسانی که برای شما زحمت می کشند را بدانید ارزوی ما این است که شما دانش اموزان سفیرانی باشید در ایل خود، که در پس از بازگشت به مناطق خود کوله بار مفاهیم خود را منتقل کرده و ان را به اجرا بگذراید.
یزدان پناه هم چنین تصریح کرد: شما می توانید بهترین مادران اینده باشید که بهترین مرزداران کشورمان را پرورش دهید، شما قادر و توانا هستید خودتان را دست کم نگیرید، هرگز خودتان از ایل، طایفه و عشایر و از خصلت عشایر همچون تواضع و فداکاری دور نکنید چراکه ما با این صفات زنده ایم.
وی در پایان نیز از کمک های شایان سرکار خانم گرد،معاون وزیر آموزش و پرورش، برای برگزاری هر چه بهتر این اردو تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار