بیانیه شدید الحن علی سامره درباره اتفاقات پیرامون تیم امید استقلال

علی سامره با صدر یک بیانیه نسبت به مسائل رخ داده در تیم امید استقلال واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۵۲۲۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، علی سامره از سمت سرمربی‌گری تیم امید استقلال استعفا داد. او در بیاینه‌ای که یک نسخه از آن را در اختیار ایسنا قرار داده است، نوشته:

بنام خدا
پیش از هرچیز باید یک تشکر ویژه از مدیریت باشگاه استقلال و منصوریان داشته باشم چون این عزیزان برای من زحمات زیادی کشیدندو یک توضیح به شما ملت فوتبال دوست عزیز بدهکارم چون بعضی از دوستان کم لطفی کردن و ذهنیت رو نسبت به کادر فوتبالی من خراب کردند.
با امدن آقای روشن که از اساتید و بزرگان این باشگاه هستند، باور کنید هیچ موقع به خودم اجازه نمی دهم که حتی به دشمنم بی احترامی کنم چه برسد به یک پیش کسوت.
من فقط و فقط از قداست یک مربی و قداست زمین فوتبال دفاع کردم. به این ترتیب لازم است که این نکات را گوشزد کنم.

1) آقای روشن از من و تمامی رده ها یک لیست 18 نفره خواست که 9 نفر باقی مانده را آقای روشن انتخاب کند که من از ایشان یک دست خط بابت این 9 نفر خواستم که ایشان دست خط ندادند و من هم مجبور شدم که این درخواست را قبول نکنم.

2) ایشان با لباس شخصی وسط زمین می‌آمدند و با بازیکنان جوان بحث می کردند و به ساق و پاس دادن بازیکنان گیر می دادند.

3) ایشان بدون اینکه با تیم امید هماهنگ کنند یک بازی دوستانه گذاشتند و این درحالی بود که چون فینال جام اروپا بود و بچه‌های ما تا 3 صبح بیدار بودند، ما تمرین را به سونا و استخر تغییر دادیم.
من فقط و فقط از قداست یک مربی و زمین فوتبال دفاع کردم و قصد بی احترامی به اقای روشن رو نداشتم و این پیام رو به ایشون دادم. البته بعد از اینکه ما را اخراج کرده بودند، این پیام را دادم.
(سلام حسن اقا احترامتان واجب ولی کسی در مورد بازی دوستانه با ما هماهنگ نکرده بود و ربطی به کمک من ندارد. تمرین رو من تغییر دادم و بهتر است هر کسی به کارهای خودش بپردازد و کم مانده شما سوت بگیرید دستتان و تمام رده ها رو تمرین بدید. اینجا حداقل در مورد تیم امید در مورد لیست بازیکنان، تمرین و مسابقه کسی غیر از من تصمیم نمی گیرد.)

مورد بعدی که ایشان اشاره کرده اینکه من به اقای روشن گفتم شما رو عوض می کنم، من اگر این همه قدرت داشتم که شما رو عوض کنم بجای اینکار سر مربی استقلال می شدم. برای پوشش هزینهای باشگاه یک بحث مطرح شد که 3بازیکن بعنوان اسپانسر واسه هر رده بگیریم که بعلت اینکه متقاضی زیاد بود، من برای رده امید 2نفر را که از لحاظ فنی هم مطلوب بودند، انتخاب کردم و به آقای روشن معرفی کردم و گفتم این بازیکنان میتوانند اسپانسر شوند و اتفاقا از لحاظ فنی هم میتوانند به ما کمک کنند که آقای روشن قرار شد شماره حساب خودشان را بدهند ولی بعد از این که ما این دوستان را معرفی کردیم، همه جا اعلام کردند که کادر امید از والدین پول می گیرد که یکی نبود به این دوستان حالی کند آن مربی که بازیکن می‌آورد پول را در جیبش می‌گذارد. و بازیکنان مد نظر ما از لحاظ فنی مطلوب بودند و می‌توانستند به باشگاه هم کمک کنند.حسن روشن چون دوست داشت ذهنیت مدیریت و مردم رو خراب کند از این الفاظ استفاده کرد. بعد از تمام این اتفاقات آقای افشارزاده اول آقای روشن را کنار گذاشتند و بعد بدلیل حواشی‌ای که آقای روشن بوجود آوردند تصمیم گرفتند برای اینکه کلا حواشی رو از بین ببرند، کادر امید را هم تعلیق کند که من به تصمیم ایشان احترام می گذارم و برای باشگاه بزرگ استقلال ارزوی موفقیت می کنم.
ومورد بعدی تهمتی است که آقای روشن به کمک های من زده که چون از او شکایت شده، باید در دادگاه جواب دهند.
در آخر هم اگر در این 2ماه گذشته نا خواسته به کسی بی احترامی کردم، عذر خواهی می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار