مدیر آموزش و پرورش محلات به پانا خبر داد:

کسب رتبه اول تیم زیست شناسی دانش آموزان محلاتی در مسابقات کشوری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات گفت: تیم زیست شناسی استان مرکزی متشکل از دو دانش آموز محلاتی موفق شد جایگاه اول مسابقات کشوری زیست شناسی را به خود اختصاص دهد.

کد مطلب: ۵۲۲۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

حسن شمس در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: چهاردهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی در دروس فیزیک، شیمی و زیست شناسی با حضور 288 دانش آموز از استان های سراسر کشور ویژه دانش آموزان پایه های دوم و سوم رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی دوره دوم متوسطه نظری در شهر قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 198 دانش آموز دختر و 90 دانش آموز پسر در هر یک از دروس زیست، شیمی و فیزیک در قالب 96 تیم دانش آموزی شرکت کردند که در درس زیست 15 دانش آموز پسر و 81 دانش آموز دختر، در درس شیمی 21 دانش آموز پسر و 75 دانش آموز دختر و در درس فیزیک 42 دانش آموز پسر و 54 دانش آموز دختر حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش محلات اظهار داشت: دو دانش آموز دبیرستان نمونه تربیت محلات به نام زهرا عاشوری و شقایق چراغپور در تیم زیست شناسی و فاطمه صادقی در تیم فیزیک پس از درخشش در مسابقات استانی به عنوان نماینده استان در این مسابقات حضور پیدا کردند.

شمس بیان کرد: این مسابقات به صورت تیمی برگزار شد که هر تیم متشكل از سه نفر به صورت تیمی با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم سه نفره زیست شناسی استان مرکزی متشکل از دو دانش آموز محلاتی، زهرا عاشوری و شقایق چراغپور به سرپرستی دبیر محلاتی مهین حبیبی موفق شد مقام اول مسابقات را کسب کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات آزمایشگاه با هدف فعال سازی آزمایشگاه واحدهای آموزشی و پژوهشی، ایجاد زمینه برای رشد و ارتقای توانمندی های دانش آموزان، تقویت مهارت های ذهنی و روان حرکتی، ایجاد انگیزه جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان، تقویت انگیزه معلمان و مدیران برای شناسایی و بکارگیری عوامل مؤثر در یادگیری پایدارتر دانش آموزان و ترویج فعالیت های آزمایشگاهی و دست ورزی های دبیران و دانش آموزان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار