رسانه های همدان در انتشار اخبار مسابقات قرانی خوش درخشیدند

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سی وچهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در رابطه با عملکرد رسانه ها در اجرای مسابقات در استان همدان گفت: در استان همدان، رسانه ها به خوبی عمل کردند، طوری که همه مردم پی بردند که یک رویداد بسیار بزرگ و مهم کشوری در همدان اتفاق افتاده است.

کد مطلب: ۵۲۰۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد


محمد پور داود در گفت و گو با خبرنگار پانا در بازدید از کمیته اطلاع رسانی سی و چهارمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور گفت: سپاسگزارم از رسانه های شنیداری، نوشتاری و گفتاری، که خبر مسابقات قرانی را پوشش می دهند.
وی افزود: رسانه یک ابزار قدرتمند برای بیان مسائل مختلف و مواردی مانند اینگونه مسابقات است که می توان با بیان خوب تاثیر گذاری آن را برای نسل جوان بیشتر کرد.
پورداود در بحث پایگاه اطلاع رسانی اظهار داشت: من دیروز با مدیر کل قرآن و عترت وزارتخانه صحبت داشتم با توجه به تجربه ای که ایشان در برگزاری مسابقات قرانی در سی و چهار دوره دارد معتقد بود که اطلاع رسانی در همدان یک سر وگردن بالاتر از کمیته های سایر مسابقات بوده است.
وی افزود: در روز افتتاحیه به لحاظ تنوع و تکثر اخبار در مسابقات، شاهد بودیم که وزارت خانه در یک روزبالغ برشش یا هفت خبر از آن را انتشار داد.
وی در ادامه بحث اطلاع رسانی اظهار داشت: در بعد اطلاع رسانی به مردم و جامعه هدف و دانش آموزان، روابط عمومی موفق و موثر عمل کرده است.
وی افزود: با برگزاری مسابقات قرآنی تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی برآموزه های قرآنی و سیره ائمه اطهار گسترش می یابد و ما وظیفه داریم این نگرش را برای نسل جوان نهادینه کنیم.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در بحث همکاری دوستان در دانشگاه آزاد همدان گفت: همکاری این عزیزان به ویژه ریاست محترم دانشگاه آزد اسلامی همدان قابل تقدیر است .
پورداود با اشاره به همکاری های مدیرکل سابق اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: جا دارد از حامیان بزرگ مسابقات قرآنی ، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران و مدیر کل اموزش و پرورش استان همدان که در همه حال حمایت می کنند که این رویداد بزرگ به نحو مطلوبی اجرا شود تقدیر و تشکر کنم.

/سحر شهبازی محب/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار