حاجیلو در گفت و گو با پانا عنوان کرد؛

حمایت ویژه آموزش و پرورش از 6 هزار فرهنگی با بیماریهای صعب العلاج

معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: 6 هزار فرهنگی با بیماریهای صعب العلاج داریم که از نظر اسکان و موضوعات بیمه ای حمایت ویژه ای از آنها می شود.

کد مطلب: ۵۱۷۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

اکبر حاجیلو در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که در آموزش و پرورش چه تعداد فرهنگی دچار بیماری سخت یا صعب العلاج هستند؟ اظهار کرد: طبق اطلاعات ما حدود 6 هزار فرهنگی با بیماریهای صعب العلاج داریم که از نظر اسکان و موضوعات بیمه ای حمایت می شوند البته بحث حقوق و مرخصی این افراد طبق قانون است و تغییری ندارد.

وی تاکید کرد که در آموزش و پرورش فرهنگی که بیماری صعب العلاج داشته باشد و سرکلاس نرود و حقوق بگیرد نداریم.
معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: البته در مورد این حدود 6 هزار نفر باید توضیح دهم که تعریف بیماری سخت و صعب العلاج از نظر بیمه گران و بخش های مختلف متفاوت است و ما این اطلاعات را براساس بیمه های تکمیلی افراد می گوییم.به طور مثال برخی بیمارهای قلبی و یا سرطان ها هم وجود دارد که در این بخش عنوان نشده است.
حاجیلو در پاسخ به این سوال که چرا هنوز علیرغم ارائه خدمات بیمه فرهنگیان، نارضایتی در این زمینه وجود دارد؟، اشاره کرد: در جلسه ای که داشتیم بجز وزارت اطلاعات بیشتر دستگاه های شرکت کننده در آن جلسه بیان کردند که نتوانستند رضایت فرهنگیان را در بیمه تکمیلی بدست بیاورند.
وی عنوان کرد: با وجود طرح تحول سلامت تغییرات زیادی در حق بیمه ها و تعرفه ها ایجاد شد و هزینه این طرح به عهده خود بیمه شده و دستگاه افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار