استان چهارمحال و بختیاری:

آئین تودیع و معارفه دادستان شهرستان بن

با حکم انتصاب رئیس قوه قضائیه محمدرضا سیاهپور به سمت دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بن منصوب و از اقدامات و تلاشهای سهام صداقتی دادستان پیشین این شهرستان تجلیل شد.

کد مطلب: ۵۱۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، در آئین تودیع و معارفه مقام ارشد قضایی دادسرای شهرستان بن احمدرضا بهرامی دادستان مرکز استان طی سخنانی رسالت دستگاه قضا را احقاق حق ، ابطال باطل و اجرای عدالت برشمرد و ضمن بیان گوشه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون پیروی از قانون اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با روساء دادگستریها و دادستانهای کشور قانون را به مانند جاده ای دانستند که همگان ملزم به تردد از آن هستند حتی اگر آن جاده ناهموار و سنگلاخ باشد.
وی افزود: حرکت در مسیر قانون و اجرای عدالت ممکن است گاهی موجب نارضایتی برخی افراد شود اما رسالت دستگاه قضا اقتضا میکند تا بدون هیچ ملاحظه ای تنها بر مبنای قانون و عدالت محوری حرکت نماید.
بهرامی با اشاره به ضرورت همراه بودن اعمال مجازاتها با انجام اقدامات پیشگیرانه یکی از وظایف مهم دادستانها را پیشگیری از جرم دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع جرایم تنها با اجرای احکام توسط دادگستری و دادسرا محقق نمیشود بلکه این مهم تعامل و همکاری سایر دستگاهها به ویژه متولیان امر فرهنگ و امور اجتماعی را می طلبد.
دادستان مرکز استان در ادامه صحبتهای خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه قضایی شهرستان بن در زمان تصدی جناب آقای صداقتی در دادسرای این شهرستان از تلاشهای مستمر و شبانه روزی ایشان تجلیل نمود.
در این مراسم سهام صداقتی دادستان پیشین شهرستان بن نیز با تشکر از تشریف فرمایی اعضاء شورای معاونین دادگستری و مسئولان محلی گزارشی از مجموعه اقدامات صورت گرفته در دادسرای بن طی مدت زمان بیش از دو سال مسئولیت خود بر این نهاد را برای حاضران بیان نمود.
همچنین محمدرضا سیاهپور دادستان جدید دادسرای بن برنامه های خود را در خصوص پیشگیری از جرائم، حقوق شهروندی، رسیدگی سریع به پروندها و جلوگیری از اطاله دادرسی تشریح نمود.
لازم به ذکر است مراسم تودیع و معارفه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بن با حضور اعضاء شورای معاونین دادگستری، فرماندار و مقامات ارشد محلی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار