اتصال 70 درصد واحدهای تولیدی شهركهای صنعتی به تصفیه خانه فاضلاب

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران از برخورد با واحدهای متخلف و آلاینده مستقر در شهركهای صنعتی، با همكاری محیط زیست استان خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۷۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سید مصطفی موسوی در نشستی با مدیركل و معاونین محیط زیست استان گفت: با همدلی و همفكری میتوان بعضی از موضوعات محیط زیستی را حل كرد.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران افزود: براساس دستورالعمل واگذاری شهركها و نواحی صنعتی، تأسیسات در اختیار شركتهای خدماتی قرار گرفته اند كه بعضاً مشاهده می شود استفاده مناسبی از این ظرفیتهـا نمی گردد و با توجه به حساسیت استان در بحث محیـط زیست، تمام تصفیه خانه های فاضلاب از این دستورالعمل خارج و نگهداری تصفیه خانه ها در عهده شركت شهركهای صنعتی استان قرار خواهند گرفت.

موسوی اظهار داشت: نوسازی و بهسازی تصفیه خانه های فاضلاب در شهركهای صنعتی با توجه به مدت استفاده از این تصفیه خانه ها و مستهلك شدن، در دستور كار قرار دارد كه بر همین اساس ، تصفیه خانه فاضلاب شهرك صنعتی بهشهر با هزینه 6 میلیارد ریال در مرحله نوسازی و بهسازی قرار دارد همچنین در سال گذشته نیز تصفیه خانه های فاضلاب شهركهای صنعتی ساری1، میرود بابلسر، بندپی بابل و سلمانشهر نوسازی و بهسازی شده اند.

وی خاطرنشان كرد: با واحدهای تولیدی متخلف در شهركهای صنعتی كه آلایندگی بالایی دارند و محیط زیست و تصفیه خانه فاضلاب را دچار مشكل می كنند با همكاری محیط زیست ، برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران با اشاره به حمایت این شركت از فضای سبز و محیط زیست تصریح كرد: 13 تصفیه خانه فاضلاب در شهركها و نواحی صنعتی استان ساخته شده كه 70 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی به بهره برداری رسیده ، به این تصفیه خانه ها متصل می باشند و از مزیتهای این ظرفیت مهم زیرساختی بهره مند می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار