حضور گسترده جوانان روستانشین در جشنواره موسیقی ˝لیلم˝ مازندران

مدیر شرکت فرهنگی هنری نسیم مهرآوا گفت: بخش عمده شرکت کنندگان در نخستین جشنواره موسیقی مازندران، نوجوانان و جوانانی می باشند که غالبا در روستاهای استان ساکن هستند.

کد مطلب: ۵۱۶۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بازدید از دبیرخانه نخستین جشنواره موسیقی بومی مازندرانی «لیلم» اظهار داشت: به همه شما عزیزان خسته نباشید می گویم و با توجه به استقبال خوبی که از جشنواره شده است، امیدوارم شروع درخشانی برای دوره های آینده نیز باشد.

جاودانی با اشاره به فضای موجود در استان نسبت به موسیقی محلی مازندرانی، افزود: خوشبختانه این جشنواره در زمانی برگزار می شود که غالب نگاه ها به موسیقی بومی مثبت بوده و حتی منتقدان گذشته ی حوزه موسیقی نیز به حمایت روی آورده اند.

وی ضمن تمجید از رویکرد استعدادیابی در انتخاب آثار جشنواره لیلم گفت: اینکه گروه هایی مأمور شدند تا به روستاهای دور افتاده رفته و هنرمندان گمنام موسیقی مازندرانی را شناسایی کنند، بسیار ارزشمند بوده و جای تقدیر دارد.

جاودانی لزوم توجه به تمامی نقاط استان از شرق تا غرب مازندران را در این جشنواره مورد تأکید قرار داده و اذعان داشت: به یاری خداوند بزرگ و همت اعضای ستاد برگزاری، این جشنواره گامی مهم در احیای موسیقی بومی مازندران خواهد بود.

محمد غلامی مدیر شرکت فرهنگی هنری نسیم مهرآوا نیز اظهار داشت: بخش عمده ای از شرکت کنندگان در نخستین جشنواره موسیقی مازندران، نوجوانان و جوانانی می باشند که غالبا در روستاهای استان ساکن بوده و از طریق گروه های اعزامی این دبیرخانه، شناسایی شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار