اعزام کمک های امدادی هلال احمر گیلان در پی آتش سوزی منطقه آزاد انزلی

رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان از اعزام کمک های امدادی این جمعیت در پی آتش سوزی برج مسکونی طاووس منطقه آزاد انزلی خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۳۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ،امید عظیمیان افزود: شش دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه خودروی نجات به همراه یک فروند بالگرد به منطقه آزاد انزلی اعزام شدند.
وی اظهار داشت: یک تیم 33 نفره از نیروهای امدادی جمعیت هلال استان گیلان نیز برای امدادرسانی در صورت نیاز به منطقه آتش سوزی در برح مسکونی طاووس منطقه آزاد بندرانزلی اعزام شده اند.
عظیمیان خاطرنشان کرد: امدادگران و تجهیزات بعنوان پشتیبان نیروهای عملیاتی صحنه ، برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی تا عادی شدن شرایط در منطقه حضور خواهند یافت.

*اعزام 22 نیروی آتش نشانی از رشت
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت از اعزام 22 نیروی آتش نشانی از این سازمان برای اطفای حریق در پی آتش سوزی در برج طاووس منطقه آزاد انزلی خبر داد.
شهرام مومنی افزود: این تعداد از نیروها به همراه هفت دستگاه خودروی آتش نشانی به محل یاد شده اعزام شدند.
وی اظهار داشت: یک دستگاه خودروی امداد و نجات و یک دستگاه نردبال هیدرولیک نیز به محل اعزام شده است.
برج مسکونی طاووس که از آن بعنوان نگینی بر حلقه زرین منطقه آزاد یاد می شود حوالی ساعت 11 صبح روز دوشنبه دچار حریق شد.
طبق اطلاعات شاهدان عینی نمای بیرونی ضلع جنوبی برج D طاووس حدود ساعت 11 صبح دچار حریق شد و به سرعت بخشی از ساختمان را در برگرفت .
با وجود تلاش ماموران آتش نشانی ، آتش همچنان در حال گسترش به طبقات دیگر است.
گفته می شود هم اکنون ایستگاه آتش نشانی منطقه آزاد انزلی که از آن بعنوان مجهزترین ایستگاه آتش نشانی منطقه نام برده می شود به کمک ایستگاههای آتش نشانی شهرهای انزلی و خمام مشغول اطفای حریق هستند.
برج شماره D مجتمع مسکونی طاووس با سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه 700 میلیارد تومان احداث و شهریور 93 رسما افتتاح شد.
هنوز اطلاعی از علت بروز این حریق و صدمات وارده در دست نیست.
برجهای مسکونی طاووس سومین پروژه موفق در حال اجرای این مجموعه در منطقه آزاد انزلی است.
سرمایه گذاری و اجرای پروژه در حال احداث برج مسکونی طاووس با زیربنایی بالغ بر 148 هزار متر مربع در 22 طبقه شامل یکهزار و 62 واحد مسکونی بانضمام چهار واحد پنت هاووس که عملیات اجرایی آن از تیر ماه سال 88 آغاز شد.
این مجتمع شامل دو طبقه پارکینگ اختصاصی 18 طبقه مسکونی و چهار واحد پنت هاووس در مرکز مجتمع است.
این مجموعه دارای پنج لابی است که نیازهای عمومی ساختمان مانند سرایداری - اتاق اطلاعات و نگهبانی - محل جمع آوری و شوتینگ زباله - سالن اجتماعات - سرویس های بهداشتی - راههای دسترسی عمودی ساختمان شامل راه پله و آسانسورها و ... در آن در نظر گرفته شده است.
این مجتمع دارای شش ورودی - شش آسانسور مسافری در داخل بنا و 10 دستگاه آسانسور مسافری به صورت اکسپوز(شیشه ای) در نمای شمالی و پنج آسانسور دو منظوره ( باری و مسافری) جهت ارتباط عمودی ساختمان و همچنین پنج دستگاه شوتینگ زباله است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار