فرش های برگرفته از آثار نقاشان بزرگ دنیا در ویونا به نمایش در می آیند

مدیرنساجی روحان دیوانگاهی از برپایی نمایشگاهی از طرح هایش در گالری ویونا موزه امام علی (ع)خبر داد و گفت: در این نمایشگاه فرش های برگرفته از آثار نقاشان بزرگ دنیا به نمایش در می آیند.

کد مطلب: ۵۱۳۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ جمشید دیوانگاهی، مدیرنساجی روحان دیوانگاهی و مبدع قلم دستی درباره برپایی نمایشگاهی از آثارش در گالری ویونا درباره قلم دستی گفت: در این نمایشگاه 11 تابلو با موضوعات مختلف به نمایش در می آید؛ آثاری که در این نمایشگاه قرار است به نمایش گذاشته شود موضوع خاصی ندارند، برخی از این آثار ، از آثار نقاشان بزرگ دنیا مثل پیکاسو، ترنر و...کپی شده است، کپی شبیه به اصل اثر است، چند اثر از این نمایشگاه طرح های خودمان است و یک اثر هم قالی ایرانی با طرح مدرن است.
وی اظهار داشت: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه بیشتر آثار نقاشی های نقاشان معروف دنیا است که به صورت تابلوفرش درآمده اند؛ کلیه این آثار برای فروش هستند.
جمشید دیوانگاهی افزود: این نمایشگاه از روز جمعه 17 تیرماه به مدت دو هفته در ویونا به نمایش درمی آیند.
مبدع قلم دستی تصریح کرد: روشی که با ان ما طرح های نقاشان و یا طرح های ذهنی را به فرش تبدیل می کنیم تنها روش است که در دنیا وجود دارد و منحصر به فرد است، هیچ روش دیگری در تمام دنیا وجود ندارد که این تابلوها را به این شکل بکشد.
وی خاطر نشان کرد: این روشی است که ما ابداع کردیم و 15 سال به روی آن کار کرده ایم و الان به عمل درآمده است؛ این روش برای نقاشان بسیار مفید است که آثارشان را به صورت قالی ارایه دهند.
جمشید دیوانگاهی از برپایی کارگاه آموزشی برای هنرجویان نقاشی برای استفاده از قلم دستی اش خبر داد و گفت: ما می خواهیم بعد از 15 سال کارگاه آموزش بگذاریم که بسیاری از هنرمندان و علاقمندان نقاشی در آن حضور داشته باشند، هم اکنون نیز کارگاهی با حضور 10 هنرجو در فرهنگسرای صدف در میدان هروی تشکیل داده ایم که با استقبال مردم روبرو شده است.
منبع:شبستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار