همكاری دادگستری و آموزش و پرورش نقش مهمی در کاهش جرم دارد

مدیرآموزش و پرورش میاندوآب گفت: همكاری دادگستری و آموزش و پرورش در افزایش آگاهی دانش آموزان و كاهش جرم در جامعه نقش بسزایی دارد.

کد مطلب: ۵۱۲۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب با مدیر و کارکنان اداره آموزش و پرورش دیدار و نماز جماعت ظهر و عصر را در نمازخانه این اداره اقامه کرد.

جلال پورمیرزا، مدیرآموزش و پرورش میاندوآب در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش و تبریك هفته قوه قضائیه، همكاری متقابل دادگستری با آموزش و پرورش را در زمینه راههای مقابله با جرم، موجب افزایش آگاهی دانش آموزان و كاهش جرم در جامعه بیان كرد.

در ادامه حجت الاسلام گل حسینی رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب ضمن تشكر از كاركنان آموزش و پرورش و فرهنگیان این شهرستان، آنها را بعنوان متولیان فرهنگ جامعه، نقش فرهنگیان را در هم افزایی، همدلی و همكاری دستگاه قضا با مردم، از طریق مدارس و دانش آموزان سازنده و مفید عنوان كرد.

وی گفت : دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است كه حفظ و ارتقای امنیت شهرستان جهت ایجاد آرامش مردم، از جمله خدماتی است كه دستگاه قضاء عهده دار آن می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار