مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان :

بکارگیری قابلیت هاو توانمندی های دانش آموزان از اهداف مهم طرح هجرت است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در جلسه اردوی جهادی طرح هجرت سه و یاوران ولایت گفت: بکارگیری قابلیت ها، توانمندی ها از اهداف طرح هجرت می باشد .

کد مطلب: ۵۱۱۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانااز شهرستان های استان تهران،جلسه طرح هجرت سه و یاوران ولایت باحضور ابراهیم رفیعی مدیر آموزش وپرورش ،مرتضوی معاون پشتیبانی،ملازمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان و مسئولین سپاه شهرستان بهارستان در سالن شورای شهید درهم پور اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

ابراهیم رفیعی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ، در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و مدعوین حاضر در جلسه و تسلیت به مناسبت شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع)از فعالیتهای سپاه پاسداران و بسیج دانش آموزی قدردانی نمود و اظهار کرد: بکارگیری قابلیت ها، توانمندی ها و تجربیات دانش آموزان از اهداف طرح هجرت می باشد و آموزش حس مسئولیت پذیری ، روحیه تعاون و همکاری و فعالیتهای گروهی و جمعی از دستاورد های معنوی این طرح برای دانش آموزان محسوب می شود.

وی در ادامه افزود : طرح هجرت سه و یاوران ولایت یکی از طرح های بسیار خوب بسیج است که جهت مرمت ،زیبا سازی و تعمیرات مدارس همه ساله برگزار می شود و امیدواریم امسال نیز با قدرت و به موقع این طرح را اجرا نماییم.

حبیبی جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان بهارستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سنوات گذشته در خصوص این طرح گفت:طرح هجرت سه از جمله طرحهای موثر بسیج سازندگی است که با استفاده از توانمندی نیروهای جوان اجرا می شود و نقش بسزایی در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و رشد و تعالی معنوی و اجتماعی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار