به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

جشن روزه اولی‌ها در آبادان برگزار شد

جشن روزه اولی‌ بچه‌های آبادانی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۱۱۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، مرضیه ململی نوترکی مسئول کانون شماره 3 آبادان با اعلام این خبر گفت: جشن ویژه روزه اولی‌ها هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با حضور اعضا دختر و پسر عضو کانون پرورش فکری در این مرکز فرهنگی هنری اجرا شد.

وی افزود: در این جشن برنامه‌هایی چون آموزش قرآن مجید و احکام، بازدید از اماکن مذهبی، آموزش نماز به اعضاء و آداب برپا کردن نماز به‌صورت جماعت و مسابقه‌ی پرسش و پاسخ در قالب احکام و اعمال ماه مبارک رمضان توسط مربیان برای بچه‌ها اجرا شد.
ململی نوترکی یادآور شد: در این جشن 50 جلد کتاب قرآن مجید به اعضای دختر و پسر کانون که امسال برای نخستین به ضیافت الهی رفته بودند و روزه گرفتن اهدا شد.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 58 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد که مربیان این مراکز با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کنند.
مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار