۱۳ و ۱۴ مرداد با همراهی گروه کُر فیلارمونیک ایران در تالار وحدت؛

سامان احتشامی کنسرت «پیانو،ملودیكا و سازهای ضربی» را روی صحنه می‌برد

کنسرت «پیانو،ملودیكا و سازهای ضربی» به همت آهنگساز قدیمی و نوازنده شناخته شده پیانو در تهران روی صحنه می‌رود.

کد مطلب: ۵۱۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ سامان احتشامی در کنسرتی پر از ایده و یک برنامه ریزی مفصل با همراهی گروه کُر فیلارمونیک ایران کنسرت «پیانو،ملودیكا و سازهای ضربی» را در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد.
این کنسرت در تاریخ 13 و 14 مرداد ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و این هنرمند قدیمی و باسابقه با رپرتواری جالب و استفاده از برخی آثار ماندگار موسیقی ایرانی، به دیدار مخاطبانش می‌رود تا کنسرت مستقل این نوازنده و هنرمند سرشناس حاوی یک کنداکتور جذاب برای دوستداران موسیقی ایرانی در قالبی جدید و نو باشد.
سامان احتشامی در این کنسرت از 80 خواننده در قالب «گروه کُر فیلارمونیک ایران» به رهبری «علی‌رضا شفقی‌‌نژاد» بهره خواهد برد و در این بین سینا سلیم زاده، یلدا صمدی، پیمان جوانمرد و عمران فروزش دیگر هنرمندانی هستند که در کنار سامان احتشامی به هنرنمایی خواهند پرداخت .
سامان احتشامی پیش از این نیز کنسرت‌‌هایی را در تهران روی صحنه برده است که از آن جمله می‌توان به اجرای پرطرفدار این نوازنده در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد که بلیت‌های این کنسرت، جزو نخستین اجراهایی بود که در کمترین زمان به فروش و اتمام رسید.
سامان احتشامی سال گذشته در تئاترهای گروه پرچین محمد رحمانیان به نوازندگی پرداخت که از آن جمله می‌توان به کنسرت -‌ تئاتر «ترانه‌های قدیمی» اشاره کرد که بارها تمدید شد.
کنسرت مشترک سامان احتشامی با محسن شریفیان و کنسرت «ویلن و پیانو؛همایون خرم،سامان احتشامی» از دیگر برنامه‌های موفق این نوازنده در سالهای گذشته به شمار می‌رود که با استقبال جالب دوستداران موسیقی رو به رو شد و او پس از تجربه این اجراها، قرار است جدیدترین ایده‌‌های خود را در قالب کنسرت «پیانو،ملودیكا و سازهای ضربی» در تهران روی صحنه ببرد.
اطلاعات بلیت فروشی به همراه گفتگو با این نوازنده و شرح جزئیات بیشتر این کنسرت در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار