تجلیل از دانش اموزان راه یافته به مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت

با حضور معاون مدیر كل و مدیر اموزش و پرورش سبزوار و معاونین پرورش و هماهنگی و جمعی از والدین دانش اموزان از ۱۷ دانش اموز راه یافته به مرحله نهایی مسابقات قران و معارف اسلامی تجلیل شد.

کد مطلب: ۵۰۹۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی ،در این مراسم كه در محل دار القران یاسین برگزار شد مدیر آموزش وپرورش سبزوار در سخنانی هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را آشنایی دانش اموزان و والدین با قرآن و معارف اسلامی عنوان كرد.
وی ادامه داد: در ساحت های آموزش و پرورش نیز توجه به مسائل اعتقادی ، دینی و مذهبی تاكید فراوان شده است.
وی خاطر نشان كرد: خو گرفتن به مسائل دینی توسط دانش آموزان باعث برداشت های دقیق و عینی از معارف دینی و خو گرفتن با ان خواهد شد.
وی با اشاره به فرا رسیدن بهار قران و و ماه خدا یاد آور شد: در این ماه تلاوت قران توسط دانش اموزان علاوه بر بسط و گسترش این فرهنگ عاملی برای تقویت بنیه دانش اموزان نیز خواهد بود.
در ادامه این مراسم معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی با اشاره به حضور ۱۷ دانش اموز در مرحله نهایی مسابقات قرآن و معارف اسلامی گفت: این دانش اموزان در روزهای اینده در این مسابقات حضور خواهند یافت .
علی مهر ارا ادامه داد: منتخبین این مسابقات در مرحله كشوری حضور خواهند یافت .
وی تصریح كرد: در سال گذشته ۸ نفر از این دانش اموزان در مرحله كشوری حضور یافتند كه خوشبختانه حائز رتبه های كشوری نیز شدند.
شایان ذكر است ۹ دانش اموز پسر به نامهای محسن هاشم آبادی در رشته احكام ،معین آذرشب در شته انشای نماز ،علیرضا خدابخش در رشته حفظ ،یاسر زرقی در رشته احكام ،ابوالفضل طبسی رشته قرائت ،داوودطبسی اذان ،عارف عبدالجوادی در رشته صحیفه سجادیه ،محمدقربانی در رشته حفظ ،ابوالفضل علی آبادی در رشته اذان دانش آموزانی هستند كه در فینال مسابقات قرآن ومعارف اسلامی با نفرات برتر گروه دو وسه استان رقابت خواهندكرد.
و ۸ دانش آموز دختر به نامهای زهرا حامدی كیا در رشته حفظ ،مهسا كیانی مهر در رشته قرائت ،مریم طزری در رشته حفظ ویژه ،زینب ضیاءدوست در رشته قرائت ،مبینا ساعی نصر در رشته ترتیل ،ملیحه خسروی جم در رشته نهج البلاغه ،زهرا جلیلی در رشته انشا نماز ،وفاطمه احمدی در رشته قرائت به مرحله نهایی مسابقات استانی را یاقته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار