نمایش کمدی «فرار از زندان» میهمان مردم آستارا در شب های رمضان شد

نمایش فرار از زندان با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در ژانر کمدی به نویسندگی و کارگردانی نیما رهایی از بازیگران و کارگردانان برجسته نمایش در استان گیلان هر شب ساعت ٢٢ در محل سالن سینما دریای شهرستان آستارا به روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۵۰۸۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در گفتگو با خبرنگار پانا،بیان کرد: در این نمایش به میمنت ماه پرخیر و برکت رمضان سعی شده است لحظات شاد و مفرحی برای مردم فرهنگ دوست آستارایی خلق شود.

وی با بیان اینکه این نمایش به غیر از لیالی پرفضیلت قدر تا پایان ماه رمضان به روی صحنه می رود، اضافه کرد: در نمایش فرار از زندان مسائل و موضوعات روز اجتماعی با بهره گیری از تکنیک طنز در هنر نمایش به تماشاگران انتقال داده می شود.

جوان با بیان اینکه این نمایش در دو پرده اجرا می شود ، ادامه داد: در نمایش کمدی فرار از زندان ، نیما رهایی ، امیر حسین الهی ، کیومرث کبریان ، سعید نیک باطن ، عباس آذریار ، سهند رهایی ، فرشاد روحی ، اردلان شکاری ، آرسام نظرنیا ، یونس عدالت ، محسن میرعیسی پور ، اکبر فرهنگ و پژمان مرتضوی به ایفای نقش می پردازند.

وی با اشاره به اینکه معرفی چهره های جدید و مستعد بازیگری از دیگر مشخصه های این نمایش است ، اظهار کرد: طراحی و اجرای دکور به طور مشترک بر عهده فرشاد روحی و سعید نیک باطن ، گریم بر عهده فرشاد روحی ، مسئول انتظامات سعید نیرومند و طراحی پوستر را نیز امین دولتخواه انجام داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در ادامه گفت: این نمایش دوازدهمین اثر بلند و کمدی نیما رهایی بعد از نمایش های ابلیس و آدم ، همسران ، دزدان ناشی ، ٩ ماه انتظار١ ، ارباب حقه ها ، من برات ٢٥ سال دارد! ، پسران بد ، اخطاری ها ، بازار آشما ، ٩ ماه انتظار دو و مرد و نامرد محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار