برگزاری دویست و بیست و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد

با حضور فرماندار، مدیران آموزش و پرورش و دیگر اعضا دویست و بیست و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در محل مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۰۸۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو یزد، در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام وحی، موضوع برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان در دستور کار قرار گرفت.

و در این راستا صابری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و طباطبایی معاون پرورشی فرهنگی ناحیه دو گزارش تفصیلی از اهم برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان همراه با آمار و ارقام ارائه نمودند.

همچنین هر یک از اعضاء دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های استفاده از ظرفیت های فرهنگی، جهت دهی به اوقات فراغت دانش آموزان، غنی سازی، استعداد یابی، نظر سنجی و ارزیابی و کیفیت بخشی به برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان بیان نمودند.

شایان ذکر است در پایان فرماندار شهرستان یزد با تقدیر و تشکر از اعضاء به جمع بندی نظرات پرداخت.

وی با نام گذاری سال 95 به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواستار عملیاتی شدن کلیه برنامه ها، آسیب شناسی، تقویت نقاط قوت و بهبود و ترمیم نقاط ضعف شد.

مصطفی سالاری تاکید کرد از هم اکنون کارگروه تخصصی جهت گرد آوری اطلاعات، استفاده از نظرات دیگران و ارزیابی و تحلیل برنامه های اوقات فراغت تشکیل گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار