رونمایی از کلاس ششم ابتدایی دبستان شهدای فرهنگی مرکز خراسان شمالی

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی درمراسم آغاز سال تحصیلی 92-91 و در مراسم نمادین رونمایی افتتاح پایه ششم استان خراسان شمالی که در دبستان شهدای فرهنگی شهرستان بجنورد صورت گرفت،گفت: امروزبعد از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی برای اولین بار،مهرماه را بر اساس سند تحول بنیادین ونقشه ای جامع آغاز می كنیم .

کد مطلب: ۵۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارآموزش وپرورش پانا، محمد وحیدی با بیان اینکه بار دیگر با حضور دانش‌آموزان، مدارس به عطر آنان معطر شد، از دانش‌آموزان خواست تا با تلاش در عرصه تعلیم و تربیت، سال موفقیت‌آمیزی برای خود و خانواده خویش رقم بزنند.

وحیدی با اشاره به اهمیت دوره ابتدایی گفت: پایه و اساس تربیت در پایه ابتدایی بوده و امسال برای نخستین بار پایه ششمی‌ها در دبستان‌ها حضور یافته‌اند.

وحیدی اثربخشی و افزایش توان یادگیری را از ویژگی‌های طرح ششم ابتدایی برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز بعد از 32 سال از انقلاب به یمن سند تحول، پایه ششم ابتدایی احیا شده که نویدبخش توسعه نظام آموزشی در قالب نظام تحول 3-3-6 است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در ادامه اظهار داشت:16 هزار و 118 نفر، معادل 30 درصد از دانش آموزان این استان در سال تحصیلی جدید نوآموزان مقطع ابتدایی هستند که بیش از 87 درصد آنان در کلاس های یک نوبته تحصیل می کنند.

گفتنی است در این آئین کلاس ششم ابتدایی دبستان شهدای فرهنگی بصروت نمادین توسط استاندار خراسان شمالی رونمایی شد و امام جمعه مرکز استان و دیگر مسئولین استانی و محلی نیز حضور داشتند واز کلاس هوشمند پایه ششم این آموزشگاه دیدن کردند و قریب به 170 هزار نفر از دانش آموزان خراسان شمالی در مقاطع سه گانه تحصیلی بیش ازدو هزار آموزشگاه نقاط شهری و روستایی در 7شهرستان و2 منطقه این استان تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار