مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی خبر داد:

توزیع 40 هزار سبد کالا در ماه رمضان توسط کمیته امداد(ره) استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی از توزیع 40 هزار سبد کالا در ماه رمضان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی به خانواده های تحت پوشش این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۵۰۳۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد مهدی‌ ناصری در نشست خبری پیرامون برنامه‌های ماه مبارک رمضان این نهاد با خبرنگاران، افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری در طرح همیار مولا 40 هزار سبد کالا به ارزش 70 هزار تومان بر ای توزیع به خانواده های نیازمند تحت پوشش این نهاد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به جمع آوری فطریه در ماه مبارک امسال، ابراز کرد: برای ماه مبارک رمضان سال جاری پیش بینی می شود مبلغ 7 میلیارد ریال به عنوان فطریه در 38 مرکز نیکوکاری واقع در استان مرکزی جمع آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: امسال پیش بینی می شود 28 میلیارد ریال از کمک‌های خیران برای اطعام خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در ماه رمضان جمع آوری شود.

وی گفت: تامین یک یا دو وعده غذای گرم برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از برنامه های امسال در ماه مبارک رمضان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی نیز در این نشست گفت: در جشن رمضان طرحی تحت عنوان جذب حامی برای ایتام و فرزندان غیر ایتام انجام می‌پذیرد تا از این طریق بتوان با مساعدت حامیان بخشی از مشکلات این خانواده‌ها را رفع کرد.

مجید مشهدی با بیان اینکه هر سال در ماه رمضان کمیته امداد امام (ره) استان مرکزی میزبان 200 نفر از ایتام در بحث اطعام است، افزود: در سال گذشته برای تامین سبد غذایی 30 هزار نفر از افراد تحت پوشش مبلغی با اعتبار 153 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در ماه رمضان حامی یابی در پایگاه‌ها و دفتر کمیته امداد استان انجام می‌شود که در این طرح خانواده‌های تحت پوشش که سرپرست بنا به دلایلی بیمار یا از کار افتاده است به همراه فرزندان آنها مورد حمایت خیرین قرار می‌گیرند.

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون 19 هزار و 130 نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بیمه شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار