آشنایی دانش آموزان با مسائل زیست محیطی ضامن حفاظت از جامعه و طبیعت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان با مسائل زیست محیطی در پیکهای نوروزی و کتابهای درسی آشنا می شوند و این ضامن حفظ سلامت طبیعت است.

کد مطلب: ۵۰۲۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

مهدی حاجتی در گفتگو با خبرنگار پانا،گفت: برای احیای تالاب انزلی جلسات متعددی با حضور مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد، که در بخش آموزش و ارتقای فرهنگ حفظ سرمایه های زیست محیطی، پیگیر اجرای مصوبات کارگروهها هستیم.

وی افزود: اولین قدم در حراست از تالاب انزلی آشنایی فرهنگیان، مدیران، اساتید با اهمیت این موضوع است و بازدید دست اندر کاران آموزش و پرورش از آن می تواند بسیار مفید باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به معاهده زیست محیطی رامسر در سال 1349 ، گفت: همکاری با گروه جای کا و استفاده از تجربیات ارزنده ژاپن در احیای تالابها می تواند بسیار مفید باشد.

وی افزود: دانش آموزان و والدین در کتابهای درسی و پیکهای نوروزی ، که با نظرات کارشناسی دبیران زبده تهیه شده است، بیش ازپیش آشنا می شوند و می توانند نقش مهمی در تعمیق آموزه های حفظ طبیعت ایفا کنند.

حاجتی در پایان گفت: با توجه به دسترسی مردم شهرهای اطراف به تالاب انزلی ، باید با احیای آن مزیت گردشگری بیش از پیش گسترش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار