استاندار اردبیل :

صاحبان سرمایه در شاهرود خلخال سرمایه گذاری کنند

استاندار اردبیل با تمجید از وحدت و همدلی اهالی شاهرود خلخال گفت : تمام شاهرودی ها باید در هر کجای کشور هستند به سرمایه گذاری در موطن خود بشتابند.

کد مطلب: ۵۰۱۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش در جشن گلریزان موسسه خیریه درمانی عاشورای شاهرود خلخال در تهران افزود: ما به عنوان دولت موظف به فراهم کردن زیرساخت ها هستیم اما این شاهرودی ها هستند که باید با سرمایه گذاری در این منطقه برای جوانان خود اشتغال و موطنشان توسعه و آبادنی را ارمغان بیاورند.

وی با اشاره به کاهش جمعیت شاهرود از30 هزار نفر به 13 هزار نفردرچند سال گذشته اضافه کرد: انتظار داریم در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گرفته است شاهرودی ها با روحیه همتی که دارند برای عمران وآبادی و توسعه منطقه شان تلاش بیشتر و اقدام عملی بالاتری کنند.

خدابخش مسابقه توسعه آبادانی را بین استان ها و شهرستان ها و بخش ها جدی دانست و گفت: تک تک شاهرودی ها در کنار کسب وکاری که در هرجای ایران دارند می توانند بخشی ازکسب وکار خود را به شاهرود منتقل کنند و این منطقه را آباد کنند.

وی کمک های خیرخواهانه و احساس های عاطفی را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: وظیفه ما توانمندسازی انسان های نیازمند است که بتوانند با کار و تلاش معاش خود و خانواده خود را تامین کنند

استاندار اردبیل گفت : شاهرودی ها اتحاد، وحدت، الفت ، صمیمیت و همبستگی بالایی با هم دارند و آن را به زیبایی معنا کردند.

گفتنی است:دومین جشن گلریزان موسسه خیریه درمانی عاشورای شاهرود با حضور استانداراردبیل، نماینده خلخال در خانه ملت ،تعداد زیادی ازورزشکاران و هنرمندان خوشنام از جمله حسن روشن،محمد پنجعلی،محمد رضا طالقاتی، داریوش خواجه نوری،همایون ارشادی،محمد احمدزاده،سید عباس سجادی،شفیع نوروزی،مرتضی غرقی،بهرام شفیع و... برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار