واعظ مهدوی در گفت و گو با پانا مطرح کرد؛

تخصیص 35میلیارد تومان برای آموزش اتباع غیرایرانی و افراد فاقد شناسنامه

معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: در بودجه سال آینده حدود 35 میلیارد تومان برای پوشش شهروندانی که در ایران زندگی می کنند حتی اتباع غیرایرانی و افراد فاقد شناسنامه که یکی از معظلات آموزش و پرورش تلقی می شد اختصاص داده شده است.

کد مطلب: ۵۰۰۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا واعظ مهدوی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار کرد: طبیعتا برنامه های ورزشی و تربیت بدنی به عنوان یک ارزش همگانی است و ورزش قهرمانی در این راستا هدف نیست چراکه رشد و بالندگی اهمیت بالایی دارد.

همه افراد باید تحت پوشش آموزش باشند

وی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که اتباع غیرایرانی در نظام آموزش و پرورش داشته اند و دستوری که مقام معظم رهبری در سال گذشته صادر فرمودند، همه افرادی که در ایران زندگی می کنند، باید تحت پوشش آموزش باشند.
هیچ کس نباید از آموزش محروم شود
معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور افزود: حق آموزش جزو حقوق شهروندی تلقی می شود لذا هیچ فردی نباید از آموزش محروم باشد در واقع وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده اند.
واعظ مهدوی تصریح کرد: در بودجه سال آینده حدود 35 میلیارد تومان برای پوشش شهروندانی که در ایران زندگی می کنند اختصاص داده شده است حتی اتباع غیرایرانی و افراد فاقد شناسنامه که یکی از معظلات آموزش و پرورش تلقی می شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار