همزمان با روز جوان انجام شد:

تجلیل از جوانان برتر شهرستان شهریار

همزمان با روز جوان وبا حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار گردهمایی بزرگ جوانان شهرستان شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۸۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارپانا از شهرستان های استان تهران،در این همایش مرتضی صارمی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار، حجت الاسلام مروج امام جمعه اندیشه، کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان، مروتی رئیس شورای شهرستان شهریار و جمعی از مسئولان و جوانان فرهیخته و فعال در حوزه های مختلف حوزه های هنری، ورزشی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی حضور داشتند.

مرتضی صارمی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار در این گردهمایی به نقش جوانان در حوزه های مختلف بویژه در امور سیاسی و اجتماعی پرداخت و از مشاركت جوانان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و تأثیر آن در فضای سیاسی قدردانی كرد .

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار در ادامه اظهار کرد: اگر امروز جامعه مشكلات اقتصادی و اشتغال دارد این امر محصول سیاست هایی است كه در گذشته جامعه متشكل و پرسشگر را جدی نمی گرفت و دولت در سیاست خارجی با اجرای برجام و گشایش سرمایه گذاری بدنبال حل مشكلات اقتصادی است و در سیاست داخلی بر اساس اصل سوم قانون اساسی در حال هموار كردن زمین است تا آب راه خود را پیدا كند و همه زمین را سیراب كند واگر زمین ناهموار باشد آب باعث میشود تا شكاف ایجاد گردد ودر این حالت كشور دچار تنش خواهد شد و جامعه روی آسایش به خود نخواهد دید .

وی با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : قانون اساسی مسئولیت را متناسب با اختیارات تعریف كرده و نمایندگان نباید توقعات را بیش از توانایی ها مطرح كنند .

صارمی افزود: نمایندگان مجلس مسئولیت وضع قانون و نظارت بر اجرای آن را دارند كه از طریق سوال ،استیضاح ، تحقیق و تفحص و در بخش انتخاب، وظیفه رأی اعتماد به وزراء و انتخاب 6 عضو حقوقدان شورای نگهبان و 2 عضو شورای نظارت بر صدا و سیما را دارند و بنابر این طرح تجربه تلخ گذشته مبنی بر عزل و نصب مدیران مصداق دخالت در امور قوه مجریه است .

وی ادامه داد،مردم با شركت در انتخابات ریاست جمهوری، شخصی را برای اداره امور قوه مجریه و دولت انتخاب می كنند و دولت در مقابل مجلس باید پاسخگو باشد و چنانچه ناظر،مجری را انتخاب كند نظارت معنی پیدا نمی کند و این نه عقلانی است و نه قانونی .

شایان ذکر است ،در این مراسم از جوانان برتر درحوزه های هنری ، ورزشی ، مذهبی ، امور سیاسی و اجتماعی تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار