با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل و ناظر فدراسیون ورزش دانش آ

مجمع عمومی و انتخابات هیئت ورزش دانش آموزی استان اردبیل برگزارشد

مجمع عمومی و انتخابات هیئت ورزش دانش آموزی استان اردبیل با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و ناظر فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۸۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،در مراسم آغازین مجمع ،مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت: امیدوارم که انتخابات با دقت و حساسیت ویژه ای برگزار گردد.

احمد ناصری با اشاره به اهداف مد نظر هیات و با توجه به ترسیم و تعریف اهداف ویژه هیات های ورزشی دانش آموزی اظهار داشت: انتظارمی رود ضمن تمرکز زدایی از فعالیتهای استانی روسای هیئت ها بتوانند همدلی ویژه ای را بین داوران ،مربیان، حوزه ستادی و اجرایی برقرار نمایند.

وی افزود: با ایجاد چنین همدلی در این راستا شاهد نسلی پویا ،شاداب و با نشاط خواهیم بود. مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه تاکید کرد مربیان عزیز و معلمان تلاشگر تربیت بدنی در بطن جامعه ورزش دانش آموزان وارد شوند تا شاهد پیشرفت و رشد و تعالی ورزش دانش آموزی استان باشیم.

علیرضا گلشن معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل نیز با اشاره کوتاه به تاریخچه تشکیل هیات ورزش دانش آموزی استان گزارش کوتاهی از عملکرد این هیات ورزش دانش آموزی استان را ارائه نمود.

در ادامه ،مهناز تسلیمی ناظر فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: در راستای ارتقا و پیشرفت ورزش قهرمانی در آموزش و پرورش ،همه اعضا مجمع و شرکت کنندگان در انتخابات همکاری های لازم را با رئیس منتخب هیئت ورزش دانش آموزی استان داشته باشند.

گفتنی است :در این انتخابات ، یس از رای گیری ، رحیم عزیزیان از بین 3 کاندیدا با اکثریت آرا به مدت 4 سال به سمت رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان اردبیل انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار