کیفیت تجهیزات امنیتی تولید داخل از مشابه خارجی بالاتر است

خبرگزاری پانا: معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی گفت: امروز کیفیت تجهیزات امنیتی تولید داخل بسیار بهتر از تولیدات داخل مشابه است.

کد مطلب: ۴۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار علی عسگر الهیار نژاد نمایشگاه ایپاس را فرصتی برای معرفی توانمندی های تکنولوژیکی داخل معرفی کرد و گفت : در شرایطی که هر روز تحریم تازه ای علیه کشورمان وضع می شود ،این نمایشگاه نشان از بی اثر بودن این تحریم ها دارد.

سردار الهیارنژاد اضافه کرد: ایپاس برای معاونت آماد و پشتیبانی ناجا یک فرصت است تا نیاز های خود را در میان تجهیزاتی که به نمایش درمی اید جستجو کرده و با تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی برای تامین این نیازها وارد مذاکره شود.

وی با اشاره به اهداف سند چشم انداز 20 ساله که در آن پیش بینی شده ایران درافق 1404 شمسی کشوری امن ، مستقل و مقتدر با سازمان دفاعی مبتنی بر بازدارندگی همه جانبه و پیوستگی مردم و حکومت باجایگاه اول در سطح منطقه آسیای جنوب غربی باشد، اظهار کرد: این نمایشگاه عرصه ای برای معرفی پیشرفت ها و دستاوردهای تازه امنیتی است و قطعا می تواند در تحقق اهداف چشم انداز 20 ساله در این حوزه بسیار موثر باشد.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:معاونت آماد و پشتیبانی ناجا با هدف بکارگیری تجهیزات داخلی برای تامین نیازمندی های خود سالها با تعامل سازنده و موثربا تولید کنندگان توانسته است زمینه تولید و ارتقاءتجهیزات مورد نیاز در داخل کشور را فراهم کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون کیفیت بخش عمده ای از محصولات داخلی توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند و حتی برخی از انها کاراتر و کیفی تراز نمونه های خارجی است.

الهیار نژاد به فعالیت های معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در نمایشگاه ایپاس اشاره کرد و گفت: از سال89 رویکرد جدیدی از سوی این معاونت در نمایشگاه ایپاس پیگیری شد به طوری که با استقراردفتر تحقیقات در نمایشگاه، نشست هایی با تولید کنندگان یا تامین کنندگان به منظور انتقال دانش و تجربیات برگزاری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار