بمناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی انجام شد.

دیدار تعدادی از پیشتازان طبس با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان

در این دیدار ، اعضای پیشتازان با اهدای دسته گل و لوح سپاس معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی كشور ، از همراهی ، همدلی و همكاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس با تشكلهای دانش آموزی این شهرستان تقدیر نمودند.

کد مطلب: ۴۹۶۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، بمناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی ، رئیس اداره دانش آموزی طبس به اتفاق تعدادی از اعضای پیشتازان دبستان شاهد باحضور در دفتر مدیریت ،با جلالی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار كردند.

در این دیدار ، توکلی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای اداره دانش آموزی در طول سال تحصیلی جاری ، از تشریك مساعی معاون مدیر كل و مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل این مدیریت با اداره دانش آموزی تقدیر كرد.

جلالی ،معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش طبس نیز با اشاره به مأموریتهای خطیر و تأثیر گزار سازمان دانش آموزی ، انتخاب دانش آموز طبسی بعنوان نماینده مجلس دانش آموزی استان را نمونه استعداد و ظرفیت بالای دانش آموزان طبسی دانست و بر همت و تلاش مضاعف همه دانش آموزان بویژه اعضای تشكلهای دانش آموزی در عرصه های آموزشی و پرورشی تأكید كرد.

گفتنی است در این دیدار ، لوح سپاس صادر شده از طرف معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ؛ به مدیر آموزش و پرورش طبس اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار