كشف 22 تن برنج احتكار شده در دورود

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی استان لرستان از كشف 22 تن و 350 كیلو گرم برنج احتكار شده در شهرستان دورود و پلمپ 6واحد صنفی در الیگودرز خبر داد.

کد مطلب: ۴۹۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، سردار كاظم علیزاده فرمانده انتظامی لرستان گفت : در پی كسب خبری مبنی بر احتكار مقادیر زیادی برنج دریكی از روستا های "دورود " ، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور كار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
سردار علیزاده تصریح كرد : ماموران پلیس آگاهی شهرستان" دورود "با تحقیقات گسترده و پس از كسب اطمینان از درستی این خبر با هماهنگی مقام قضایی به مكان شناسایی شده مراجعه كردند.
فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت : ماموران اعزامی در بازرسی از یك سالن سنگبری در روستایی سیاهكله این شهرستان موفق شدند مقدار 22 تن و 350 كیلو گرم برنج احتكار شده را كشف و ضبط و فرد احتكار كننده را دستگیر كنند.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه گفت : ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان "الیگودرز" نیز روز گذشته در اجرای طرح كنترل و نظارت بر صنوف عرضه محصولات فرهنگی ، تعمیرات لوازم صوتی و پوشاك فروشی از تعدادی واحد صنفی بازدید كردند.
وی عنوان كرد : در این بازدید 8 واحد صنفی عرضه محصولات فرهنگی ، تعمیرات لوازم صوتی و پوشاك فروشی به دلیل نداشتن پروانه كسب و عدم رعایت قوانین صنفی پلمپ و صاحبان این صنوف نیز به مقام قضایی معرفی شدند.
سردار علیزاده در پایان با بیان اینكه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شده اند ، از مردم خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه تخلف مراتب را سریعا" به مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار