بازدید زرافشان از حوزه های آزمون مسابقات علمی عملی هنرستان ها

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش همزمان با اولین روز از برگزاری مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کشاورزی سراسر کشور در سنندج بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۴۹۴۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علی زرافشان صبح امروز پس از ورود به شهر سنندج از هنرستان های فنی و حرفه ای شهید نمکی، حکمت و معلم شهر سنندج بازدید و از نزدیک روند برگزاری مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کشاورزی سراسر کشور را بررسی کرد.

بر این اساس؛ مرحله عملی این دوره از مسابقات در 34 رشته با شرکت 227 نفر از منتخبین استان ها، 142 نفر پسر و 85 نفر دختر، در 14 حوزه آزمونی، در سه زمینه صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار و در آئین اختتامیه مسابقات که چهارشنبه 22 اردیبهشت در سالن سینما بهمن سنندج برگزار خواهد شد؛ از برترین های این رقابت ها، با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل خواهد شد.
گفتنی است؛ مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کشاورزی سراسر کشور با ورود بیش از 400نفر از هنرجویان، داوران، سرپرستان، ناظران و شرکت کنندگان در مسابقه، روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 20 لغایت 22 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی آموزش و پرورش کردستان در سنندج در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار