البرز پایلوت اجرای دوره های آموزشی توسعه دولت الکترونیک در کشور

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: تا سال آینده خطوط شبکه موبایل و وای فای سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار می‌دهدواستان البرز پایلوت اجرای دوره های آموزشی توسعه دولت الکترونیک در کشورانتخاب شده است.

کد مطلب: ۴۹۴۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،" نصرالله جهانگرد" عصر چهارشنبه در"کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان البرز " که با حضور استاندار و جمعی از مدیران فناوری اطلاعات کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: استان البرز انباشت ثروت و فرصت است، گفته می شود سرریز تهران است ولی عصاره ای از فرصت های کشور در این استان متمرکز شده است، از صنعت تا خدمات و...، بنوعی جمعیتی در البرز سکنی دارد که متشکل از کل فرهنگ های ایران است و قطعاً این قابلیت ها مستعد رشد و شتابدهی در کشور نیز خواهد بود.

وی افزود:تا یک سال آینده خطوط شبکه موبایل و وای فای سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، از آنجایی که۸۰ درصد سرویس IT مکان محور است، از این رو برش استانی در این بخش لحاظ شده است.
البرز پایلوت اجرای دوره های آموزشی فناوری اطلاعات

جهانگرد با اشاره به اینكه ظرفیت لازم به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی توسعه دولت الكترونیك در البرز وجود دارد و این دوره ها در تهران برگزار شده است، گفت: از 10محور اقتصاد مقاومتی یك محور آن به نقش ای تی برمی گردد كه این امر حاكی از اهمیت ویژه این بخش است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران خاطرنشان كرد: دیتا ها و بسترها بعنوان منابع اصلی در این استان وجود دارد که باید به ثروت تبدیل شود و به سمت خلق كسب و كار و ثروت آفرینی پیش برویم که در این زمینه آمادگی همکاری با البرز را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار